واریز مابه‌التفاوت افزایش مستمری بازنشستگان فراموش نشود

۵ نظر
 خبرگزاری ایلنا: بازرس کانون بازنشستگان شهر تهران با اشاره به وعده‌های دولت و سازمان تامین اجتماعی در خصوص واریز مابه‌التفاوت مستمری فرودین و اردیبهشت، تاکید دارد که شرایط معیشتی بازنشستگان این بلاتکلیفی را ملال‌آور کرده است. واریز مابه‌التفاوت افزایش مستمری بازنشستگان فراموش نشود «حسن ایزدان» در گفتگو با خبرگزاری ایلنا؛ با اعلام این مطلب، اظهار داشت: با توجه به اینکه معاش بازنشستگان به شدت متاثر از تورم و افزایش افسار گسیخته اقلام مصرفی است، دولت باید هرچه سریعتر تکلیف پرداخت مابه‌التفاوت افزایش مستمری فرودین و اردیبهشت را روشن کند. ایزدان این انتظار را ملال‌آور توصیف کرد و افزود: سخنگوی دولت پس از اعلام افزایش ۱۴ درصدی مستمری بازنشستگان در سال ۹۵ تاکید کرد مابه‌التفاوت فرودین و اردیبهشت در خرداد و تیر واریز می‌شود، اما تاکنون به این وعده‌ها عمل نشده است. بازرس کانون بازنشستگان شهر تهران در پایان اظهار امیدواری کرد؛ همانطور که سازمان تامین اجتماعی با چراغ سبز دولت طلب داروخانه‌ها را پرداخت کرده است به همان ترتیب طلب بازنشستگان را پرداخت کند و آن را به دست فراموشی نسپارد.

برای مشاهده اخبارحقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۵ نظر برای واریز مابه‌التفاوت افزایش مستمری بازنشستگان فراموش نشود

  • غ
    غلامعباس...ب.
    ۱۴ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۴۵
    بقیرازدوماه ازماه آینده خودشان گفته اندحقوقها بیستوهشتم میدهیم یعنی کم کم شدیک ماه این چه کالای گشادی بودکه سرمان رفت من همین سه روز سه روزهاازهمه قرض گرفته ام حالا میگویند بیستو هشتم ازشهریور حقوق میدهیم ومگویندبه نفع بازنشستگان کارکردیم نه نمیخواهیم کجای این به نفع ماست وازاول سال گفتند دوماه طلبتان راماه آیندمیدم فیش این ماه هم دیدم خبری ازدوماه نبود توراخدااین نوشته ام راحذف نکنیدمن که پنجم حقوق میگرفتم چگونه بستوسه روزدیرتربگیرم یکی مثل منه ترکشی موقع فشارزندگی وخوانواده چه کارکنم لااقل حقوق بستوسه روزرابدهید..درد.دلم راحذف نکنیدنوشته های قبلی راحذف کنید
    • م
      محمد
      ۱۳ مرداد ۱۳۹۵، ۲۲:۱۷
      با سلام:به گفته سید تقی نوربخش در هفته تامین اجتماعی به صورت زنده تلویزیونی مابه التفاوت فروردین و اردیبهشت مرداد پرداخت خواهد شد و ان را هم خبر خوش اعلام کرد.
      • س
        سعید
        ۱۳ مرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۳۳
        خواهشن اعلام کنید معوقه فروردین و اردیبهشت کی پرداخت میشود ولا جوری که بوش میاد میخوان بخورنش
        • ب
          بازنشسته
          ۱۳ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۵۴
          کسی هم نه در شعبه و نه ازمسیولین پاسخگو نیست
          • ج
            جانبازجنگ تحمیلی
            ۱۲ مرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۰۲
            مسئولین تامین اجتماعی برای پرداخت معوقات حقوقی مستمری بگیران کاری نکنند که اعتراض سراسری انجام بشه

            لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

            ثبت پاسخ