نیروی انتظامی مجاز است در طول اجرای برنامه سالانه پایور استخدام کند

۹ نظر
خبرگزاری خانه ملت: نمایندگان مردم در خانه ملت، موافقت کردند نیروی انتظامی در طول اجرای برنامه سالانه با توجه به بودجه سنواتی پایور استخدام و به موجودی خود اضافه نماید. به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه، ۲۶ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی مواد ارجاعی لایحه برنامه ششم توسعه کل کشور با بند د ماده ۱۲۳ این لایحه موافقت کردند. در بند د ماده ۱۲۳ این لایحه آمده است: به نیروی انتظامی اجازه داده می شود با تائید ستاد کل نیروهای مسلح به منظور متناسب‌‌سازی استعداد نیروی انتظامی با نیازهای امنیتی- انتظامی کشور و کاهش فاصله این استعداد با شاخص ۵ نفر نیرو به ازای هزار نفر جمعیت، در طول اجرای برنامه سالانه پایور با توجه به بودجه سنواتی استخدام و به موجودی خود اضافه نماید. گفتنی است ماده ۱۳۲ لایحه برنامه ششم توسعه کل کشور با ۱۵۵ رای موافق، ۱۲ رای مخالف و ۳ رای ممتنع از مجموع ۲۱۱ نماینده حاضر در جلسه حذف شد. لازم به ذکر است ماده ۱۳۷ لایحه برنامه ششم توسعه کل کشور با ۱۴۲ رای موافق، ۲۳ رای مخالف و یک رای ممتنع از مجموع ۲۱۱ نماینده حاضر در جلسه حذف شد. همچنین نمایندگان ماده ۱۳۹ این لایحه را با ۱۵۴ رای موافق، ۱۶ رای مخالف و ۲ رای ممتنع از مجموع ۲۱۲ نماینده حاضر در جلسه به تصویب رساندند. در ماده ۱۳۹ لایحه مذکور آمده است: کلیه وجوهی که به عنوان جزای نقدی یا جریمه نقدی بابت جرائم و تخلفات توسط مراجع قضائی، شبه‌قضائی،‌ انتظامی و اداری اخذ می‌شود به خزانه واریز می‌گردد. دستگاههای ذی‌ربط حق استفاده از درآمد فوق را ندارند. دولت موظف است اعتبار مورد نیاز دستگاههای مذکور را که از محل درآمد- هزینه تاکنون تامین گردیده است در ردیفهای اعتبارات عمومی بودجه سنواتی مربوطه لحاظ نماید. تبصره- کلیه قوانین ذیل از زمان لازم‌الاجراء شدن این قانون موقوف الاجراء می‌گردد. ۱- تبصره ماده ۷۷ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مصوب ۳/۱۰/۱۳۹۲ با اصلاحات و الحاقات بعدی ۲- جزء ب بند (۴) ماده ۴۵ قانون وصول برخی از درآمدهای دولت و مصرف آن در موارد معین مصوب ۲۰/۸/۱۳۶۹ با اصلاحات و الحاقات بعدی ۳- ماده ۴ قانون بیمه اجرایی خسارات وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه مصوب ۲۰/۲/۱۳۹۵ ۴- ماده ۲۳ قانون شوراهای حل اختلاف مصوب ۱۶/۹/۱۳۹۴./

برای مشاهده صفحه اخبار استخدام نیروی انتظامی اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۹ نظر برای نیروی انتظامی مجاز است در طول اجرای برنامه سالانه پایور استخدام کند

  • پ
    پریا
    ۶ بهمن ۱۳۹۵، ۲۱:۳۸
    سلام مگه استخدامش شروع شده؟؟؟
    • س
      ستاربه زهرا
      ۴ بهمن ۱۳۹۵، ۱۵:۳۹
      سلام زهرا خانم.شما میتوند ازطریق ستاد فرماندهی شهرستانتون اقدام کنید ویا اینکه به هسته استخدام و گزینش ناجا استانتون مراجعه کنید.
      • د
        داوود
        ۲ بهمن ۱۳۹۵، ۱۶:۳۶
        با سلام چه تاریخی باید اقدام کنیم
        • ا
          اکبر
          ۲ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۵۳
          خیلی دوست دارم تو نیروی انتظامی استخدام بشم چکار کنم
          • ز
            زهرا
            ۱ بهمن ۱۳۹۵، ۱۹:۴۵
            میشه بگید ک چطوری باید اقدام کنم؟
            • ز
              زهرا
              ۱ بهمن ۱۳۹۵، ۱۹:۴۴
              سلام من همه شرایط استخدام در نیرو انتظامی را دارم میشه بگید باید از کجا شروع کنم؟چطوری اقدام کنم؟؟؟؟
              • ح
                حسین
                ۲ بهمن ۱۳۹۵، ۱۳:۵۵
                خب برو دیگه
                • ز
                  زهرا
                  ۲ بهمن ۱۳۹۵، ۲۰:۱۰
                  خب نمیدونم از کجا باید اقدام کنم شما میدونی؟
              • ا
                امیدخسروی
                ۲۹ دی ۱۳۹۵، ۱۷:۵۱
                سلام خسته نباشی والا من شغل ندارم دیدگاه ام این است که بااین شغل با لطف خدا برم سر کار و از شما کمک دارم

                لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                ثبت پاسخ