نتایج قطعی آزمون استخدامی آموزش و پرورش۱۲ روز دیگر اعلام می‌شود

۱۱ نظر

برای مشاهده اسامی قبول شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

باشگاه خبرنگاران جوان : وزیر آموزش و پرورش از اعلام نتایج قطعی آزمون استخدامی بعداز اتمام مراحل گزینش خبرداد. به گزارش خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان ، دکتر فانی وزیر آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران در مراسم هفته شوراها گفت: بودجه آموزش و پرورش در سال۹۵ بیش از ۲۸ هزار میلیارد تومان است که حدود۲۱.۶ درصد نسبت به سال گذشته رشد یافته است و امیدواریم در سال آتی بتوانیم با مدیریت بهتر برای این بودجه، آموزش و پرورش را با مشکلات کمتری اداره کنیم.

برای مشاهده صفحه استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

وی در خصوص دو کارته شدن خود در مجلس عنوان کرد:من در رابطه با وظایفی که احساس می کنم در آموزش و پرورش باید انجام شود، ادای وظیفه می کنم و تکلیف خود اجرا می نمایم ،دیروز هم در مجلس ،گزارشی از تحولات آموزش و پرورش در این دوسال اخیر ارائه دادم و لذا حس من این است که آموزش و پرورش در مسیر درستی حرکت دارد و در مسیر عقلانیت،برنامه ریزی و جهت گیری های درستی نسبت به پیش بینی اقدامات برای اجرای سند تحول بنیادین را دنبال می کند و در این جهت ما هرمشکلی را تحمل می کنیم. فانی درباره علت تعطیلی مدارس در آلودگی هوا بیان کرد:کمیته اضطرار که متشکل از وزارت بهداشت و محیط زیست و سایر نهادها است در این باره تصمیم می گیرد و ماهم تابع آن هستیم.به هرحال سلامت دانش آموزان مهم است و به آسیب دیذن آنها رضایت نداریم .امیدوارم وضعیت هوا مناسب تر شود تا دیگر نیازی به تعطیلی مدارس هم نباشد. وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت:ردیفی را در بودجه سال آینده نه فقط برای پرداخت مطالبات بازنشستگان فرهنگی بلکه برای پرداخت پاداشت پایان خدمت پیش بینی نموده ایم که بالغ بر ۴۵۰۰ میلیارد تومان است و امیدواریم از این اعتبار بتوانیم به درستی برای پرداخت مطالبات آنها بهره ببریم. وی افزود:همزمان در اجرای سند تحول نظام آموزشی بحث تاسیس مرکزی برای ارزشیابی حرفه ای معلمان در برنامه داریم و به تبع آن ارزیابی حرفه ای معلمان ،رتبه بندی هم اجراخواهد شد تا وقتی آن جایگزین مصوبه دولت نشده همان مصوبه قبلی اجرا می شود و برای بقیه همکاران که در مهر ۹۴ شرایط احرازش را داشته اند اجرا میشود. وی در خصوص بیمه معلمان اذعان داشت:موسسان مدارس غیردولتی موظف هستند که همکاران را در آن مدارس طبق قانون کار بیمه کنند.ما از آن زمانی که در دولت یازدهم این مسئولیت را عهده دار شدیم، تلاش نمودیم این اقدام صورت گیرد و خوشبختانه وضعیت نسبت به قبل بهتر شده است، چنانچه هنوز هم مواردی جهت پیگیری وجود دارد. وی در پایان در خصوص مراحل گزینش و اعلام نتایج قطعی آزمون استخدامی آموزش و پرورش خاطرنشان کرد:در حال انجام گزینش هستیم و در چند وقت دیگر بعد از اتمام مراحل گزینش ،حدود ۱۰ یا ۱۲ روز دیگر نتیجه قطعی اعلام می‌شود و بعد افراد برای تحصیل در دانشگاه فرهنگیان اطلاعیه صادر می شود.دوره اول آموزش این افراد در دانشگاه فرهنگیان از ترم بهمن همین امسال این دانشگاه شروع می شود تا مهر سال آتی ادامه دارد و دوره های بعدی هم ضمن خدمت ارائه می شود،در کل این افراد منتخب در مهر ۹۵ وارد کلاس های درس خواهند شد.

برای مشاهده صفحه استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

کاربران عزیز لطفا برای تبادل اطلاعات با کاربران دیگر در مورد آزمون اموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱۱ نظر برای نتایج قطعی آزمون استخدامی آموزش و پرورش۱۲ روز دیگر اعلام می‌شود

  • ی
    یاسین
    ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۷:۱۱
    با سلام.
    خبری از امریه۹۵نشده؟
    • ر
      رحیم
      ۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۰۸
      امید وارم هرکس که حقشه قبول بشه و و جواب اعتراض ما را هم بدن
      • م
        محیا
        ۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۹:۲۹
        انشالله ک قبول بشی اقا رحیم
      • ب
        ب-ز
        ۳۰ دی ۱۳۹۴، ۱۹:۲۴
        سلام، برای من تحقیق محلی آمدن، به نظرتون دوباره برای مصاحبه حضوری گزینش دعوت میکنند؟ اگه کسی خبر داره اطلاع بده؟ اگه کسی این شرایط براش پیش آمده جوابم رو بده؟ با تشکر
        • د
          دلارام
          ۳۰ دی ۱۳۹۴، ۲۰:۰۵
          سلام. من هم تحقیقات محلی انجام شد وهم مصاحبه دعوت شدم...
          • ب
            ب-ز
            ۳۰ دی ۱۳۹۴، ۲۰:۳۸
            ممنونم
            • z
              zeinab
              ۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۵۶
              سلام . منم تحقیقات محلی انجام شد ولی هنوز نگفتن برای مصاحبه برم از همه مصاحبه میگیرن آیا؟
        • م
          محیا
          ۳۰ دی ۱۳۹۴، ۱۳:۰۸
          نتایج قطعی؟!؟!
          ببخیشد پس این نتایج چی بود
          چرا اینا هی استرس وارد میکنن
          بخدا عصبی شدم‌منکه دیگه....اعصاب ادم بهم می ریزن
          نتایج قطعی رو کی باید اعلام کنه دوباره
          ای خدا ب بزرگیت قسم ب دادمون برس
          • س
            سلام
            ۳۰ دی ۱۳۹۴، ۱۶:۳۱
            حالا کجاشو دیدی ...
            داستان ادامه دارد ...
          • م
            مجتبی
            ۳۰ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۴۰
            دوستان سلام،مهر سال بعد به بهانه مرحله دوم آموزش ،از حقوقمون کم نکنن؟؟؟؟اطلاعی دارید؟
            • م
              مزیدی
              ۳۰ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۱۴
              کلا دوست دارن ملت رو تو استرس نگه دارن.این استرس ها تمومی هم ندارن.اینجا تموم شد استرس قبولی پایان دوره میندازن به جونمون.اون که تموم شد استرس تبدیل وضعیت.سیستم آموزش و پرورش فقط استرسه.معلم درس نمیده که!فقط باید استرس بخوره

              لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

              ثبت پاسخ