منویات مقام معظم رهبری در زمینه سربازان متاهل در زنجان اجرا می‌شود

۱ نظر
خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: منویات مقام معظم رهبری در زمینه سربازان متاهل در زنجان در حال اجرا است. سردار علیرضا صالحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: تدابیر مقام معظم رهبری در زمینه ارائه تسهیلات ویژه برای سربازان وظیفه متاهل در این استان زنجان اجرایی شده است. وی خاطرنشان کرد: پس از اطلاع از منویات مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا در مورد ارائه تسهیلات ویژه برای سربازان وظیفه متاهل و در راستای پیشبرد سیاست‌های جمعیتی کشور، فرماندهی انتظامی استان زنجان سعی کرده است جزو نخستین استان‌هایی باشد که نسبت به اجرای کردن این منویات اقدام می‌کند. فرمانده انتظامی استان زنجان تاکید کرد: براساس این تدابیر مشمولانی که تا پایان اردیبهشت‌ماه سال ۹۵، مرتکب غیبت شده‌اند نیز در شمول این مصوبه قرار گرفته و می‌توانند برای اعزام به خدمت سربازی و برخورداری از این تسهیلات اقدام کنند. سردار صالحی افزود: در فرماندهی انتظامی استان زنجان ساماندهی برای اینکه همه کارکنان وظیفه متاهل بتوانند در شهر محل سکونت همسر خود بکارگیری شوند، صورت گرفته است. وی خاطرنشان کرد: مرخصی کارکنان وظیفه متاهل از ۲۲ روز به ۳۰ روز در سال افزایش یافت و نیز این کارکنان هفته‌ای ۳ روز بعد از ساعت کاری از پادگان مرخص شده، تا ساعات بیشتری را با خانواده سپری کنند. وی تاکید کرد: در اجرای منویات مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا در زمینه ارائه تسهیلات ویژه برای سربازان وظیفه متاهل، به ازای هر فرزند ۳ ماه از خدمت دوره ضرورت کارکنان وظیفه متاهل فرماندهی انتظامی استان کاهش یافت. فرمانده انتظامی استان زنجان خاطرنشان کرد: در اجرای این تدابیر اولویت‌های آموزش فنی و حرفه‌ای برای سربازان متاهل در نظر گرفته شد تا این عزیزان بتوانند در دوران خدمت مقدس سربازی در رشته‌های مختلف، حرفه و مهارت  لازم را کسب کنند.

برای مشاهده اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای منویات مقام معظم رهبری در زمینه سربازان متاهل در زنجان اجرا می‌شود

  • ا
    امیر
    ۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۲۹
    سلام من مشهد ارتش خدمت میکنم. اگه به فرزند سه ماه کسری تعلق بگیره ترخیص میشم. ولی جالبه خبری نیست تا خود تهران پیگیری کردم کسی جواب نمیده...

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ