معوقات فرهنگیان بازنشسته سال ۹۴ پرداخت می‌شود

۲ نظر
باشگاه خبرنگاران جوان: رییس سازمان توسعه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از پرداخت معوقات فرهنگیان بازنشسته سال ۹۴ تا پایان شهریور ماه سال جاری خبر داد. محمد بطحایی رییس سازمان توسعه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت وگو با خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص وضعیت پرداخت معوقات فرهنگیان گفت: از بین مطالباتی که باید به فرهنگیان پرداخت شود بیشترین توجه را به معوقات بازنشستگان داشتیم و در این مورد برنامه‌هایی در دستور کار قرار گرفته است. وی ادامه داد: با توجه به تنگناهای اقتصادی که وجود داشت بخشی از معوقات بازنشستگان سال ۹۳ پرداخت نشده لذا در سال جاری نسبت به پرداخت این معوقات توجه ویژه‌ای می‌شود. بطحایی اظهار کرد: معوقات بازنشستگان سال ۹۳ تا پایان مرداد ماه به حساب آنها واریز می‌شود تا تمامی بازنشستگان سال ۹۳ معوقات خود را دریافت کرده باشند. رییس سازمان توسعه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: علاوه بر معوقات فرهنگیان سال ۹۳ مطالبات بازنشستگان سال ۹۴ نیز در دستور کار قرار گرفته و سعی بر این است تا پایان شهریور ماه این مبالغ به حساب فرهنگیان بازنشسته سال ۹۴ واریز شود.

برای مشاهده اخبار حقوق و دستمزد فرهنگیان اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبارحقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای معوقات فرهنگیان بازنشسته سال ۹۴ پرداخت می‌شود

  • م
    مسلم
    ۲۰ مرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۰۱
    این هم یک دروغ دیگریست تا کنون چند بار حرف بیخود زدند هروقت پرداخت شد اعلام کنید هنوز بالا دستها سیر نشدند حقوق نجومی درد کارمند بازنشسته رل نمیفهمد
    • ر
      راننده
      ۲۰ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۰۹
      حقوق فرهنگیان پس چرا بااین کمبود مواجه شده چرا ٢/۵ساله برای ما نیروی خدمتگذارهیچگونه افزایشی لحاظ نشده وقلم هیچ یک ازشمامسئولین به امضاء افزایش حقوق ماکه ۵٠هزارنفربیشترنیستیم نمیرود چرا همه دغدغه حقوقهای بالای ٢/۵میلیون دارند وماحتی حقوق یک میلیونی راهم نداریم چرا١٢درصد برای ما ٨درصد بیشتر نبود وافزایش ١٩٠هزارتومانی مابعد٣روز به ٨۵هزارتومان تغیرپیداکرد وحتی اجازه دیدن فیش حقوقی با این افزایش رابه ماندادند چرا اقی وزیرچرااقای مسئول چـــــرادولت تدبیر وامید چرا به فکراین قشرلع شده نیستید پشیزی برایتان ارزش ندارند که بعد سه سال از عمردولت شماها هنوز حتی حرف مارابه میان نمی اورید درصورتی که خـــــوب میدانید که چه مشکلاتی را دارا هستیم پس ٩٩درصد بوجه شامل ما همیشود یااینکه ماجزء فرهنگی به حساب نمی اییم .لطفا به گوش مسئولین برسانید یابگویی که چنین قشری دراموزش وپرورش وجود دارد شاید بفکربیفتند وچاره ای بیندیشند که مادیگراه دربساط نداریم که جلو گیری ازدود بدنمان راحتی بکنیم .باعرض پوزش که شمارامعطل این متن نمودم بازهم ممنون .

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ