«معوقات‌بازنشستگان» و «مطالبات فرهنگیان» به‌زودی پرداخت می‌شود

۳ نظر
خبرگزاری فارس : وزیر آموزش و پرورش گفت: معوقات بازنشستگان فرهنگی و مطالبات فرهنگیان شاغل که شامل حق‌التدریس‌ها هم می‌شود، به‌زودی پرداخت خواهد شد. به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، فخرالدین احمدی دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش امروز در حاشیه جشنواره تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناوری دانش‌آموزی و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از تمام دانش‌آموزان تشکر می‌کنم که به دنبال علم و یادگیری هستند. وی افزود: توصیه‌ای هم به آنها دارم که با کشف و روال سیستم حل مسئله، مفاهیم علمی را یاد بگیرند و به شدت از حافظه محوری پرهیز کنند. احمدی دانش آشتیانی در پاسخ به این پرسش که سرانه مدارس چه زمانی واریز می‌شود، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌هایی داریم که البته در کوتاه مدت جواب نمی‌دهد اما در بلند مدت سعی می‌کنیم سرانه‌های آموزشی را افزایش دهیم و بیشتر تمرکز را بر مدرسه بگذاریم زیرا آنجا جای اصلی است که باید اتفاقات خوبی رخ دهد. وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به پرسش دیگری درخصوص زمان توزیع شیر رایگان در مدارس گفت: این موضوع را انجام دادیم و ان‌شاءالله به‌زودی هماهنگی‌هایی را در این خصوص انجام می‌دهیم. دانش آشتیانی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چه زمانی مطالبات فرهنگیان و حق‌التدریس‌ها پرداخت می‌شود تصریح کرد: ان‌شاءالله، مراحل آنها در حال انجام است و نمی‌خواهم صد درصد بگویم چه زمانی اما به‌زودی معوقات بازنشستگان و حق‌التدریس‌ها را پرداخت می‌کنیم. وی در پاسخ به پرسش دیگر فارس مبنی بر اینکه معاون آموزش ابتدایی را چه زمانی منصوب می‌کنید، عنوان کرد: ان‌شاءالله به‌زودی انجام می‌شود.

برای مشاهده اخبار حقوق و دستمزد فرهنگیان اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبارحقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳ نظر برای «معوقات‌بازنشستگان» و «مطالبات فرهنگیان» به‌زودی پرداخت می‌شود

  • ع
    علی
    ۲۴ آذر ۱۳۹۵، ۲۳:۴۰
    کاش حداقل فکری به حال تبدیل وضعیت معلمان حق التدریس میکردن تا حداقل حقوقشون سر وقت میدادن و با شوق و اشتیاق دو چندانی سر کلاس درس حاضر میشدن اینجوری واقعا رغبت تدریس نداریم .
    • پ
      پریسا
      ۲۳ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۰۹
      واقعا متاسفم.مادر من معلم حق التدریسه. از فروردین 95 تا الان که برج آذر، هیچ حقوقی دریافت نکرده.واقعا این رسمشه؟ نگفتن چند ماه میخواد پرداخت بشه؟ این معلما بدون اینکه حقوقی دریافت کنن هر روز سرکلاس درس حاضر میشن.با چه انگیزه ای باید سرکلاس برن؟؟؟؟؟؟
      • س
        سپیده
        ۲۱ آذر ۱۳۹۵، ۱۳:۵۰
        با ارزوی توفیق برای شما.ممنونیم

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ