مشمولان وظیفه با ۸ سال غیبت معاف می‌شوند

۴ نظر
گروه جامعه: طبق مصوبه کمیسیون تلفیق، یارانه نقدی تجار، اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها، پزشکان و افرادی که درآمد سالانه آنان بالا باشد، سال ۹۵ قطع می‌شود که ۵۰ درصد از درآمد حاصل از قطع یارانه نقدی این افراد صرف اشتغال‌زایی و ۵۰ درصد نیز صرف طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی می‌شود.عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۹۵ اعلام کرد مشمولان وظیفه با بیش از ۸ سال غیبت با پرداخت جریمه در سال ۹۵ از خدمت سربازی معاف شدند. محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک و عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۳۹۵ کل‌کشور در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس اعلام کرد در کمیسیون تلفیق مقرر شد مشمولان وظیفه با بیش از ۸ سال غیبت با پرداخت جریمه‌های تعیین شده از خدمت سربازی معاف شدند. وی افزود: طبق مصوبه امروز کمیسیون تلفیق، مشمولان وظیفه با بیش از ۸ سال غیبت زیر دیپلم با پرداخت جریمه ۱۰ میلیون تومان، مشمولان وظیفه با بیش از ۸ سال غیبت دیپلم با پرداخت جریمه ۱۵ میلیون تومان، مشمولان وظیفه با بیش از ۸ سال غیبت فوق‌دیپلم با پرداخت جریمه ۲۰ میلیون تومان، مشمولان وظیفه با بیش از ۸ سال غیبت لیسانس با پرداخت جریمه ۲۵ میلیون تومان، مشمولان وظیفه با بیش از ۸ سال غیبت فوق‌لیسانس با پرداخت جریمه ۳۰ میلیون تومان، مشمولان وظیفه با بیش از ۸ سال غیبت دکتری پزشکی با پرداخت جریمه ۳۵ میلیون تومان، مشمولان وظیفه با بیش از ۸ سال غیبت دکتری غیرپزشکی با پرداخت جریمه ۴۰ میلیون تومان و همچنین مشمولان وظیفه با بیش از ۸ سال غیبت دکتری فوق‌تخصصی با پرداخت جریمه ۵۰ میلیون تومان، از خدمت سربازی معاف می‌شوند. این عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۹۵ بر همین اساس یادآور شد: البته این مبالغ جریمه به صورت اقساط در سال ۹۵ هم قابل پرداخت است. آصفری همچنین یادآور شد: طبق مصوبه امروز کمیسیون تلفیق، یارانه نقدی تجار، اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها، پزشکان و افرادی که درآمد سالانه آنان بالا باشد، سال ۹۵ قطع می‌شود که ۵۰ درصد از درآمد حاصل از قطع یارانه نقدی این افراد صرف اشتغال‌زایی و ۵۰ درصد نیز صرف طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی می‌شود.

برای مشاهده اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴ نظر برای مشمولان وظیفه با ۸ سال غیبت معاف می‌شوند

  • ج
    جلال
    ۱۹ فروردین ۱۳۹۵، ۰۸:۳۵
    خرید سربازی در سال ٩۵ از کی اغاز میشود؟
    • s
      salar
      ۲۰ اسفند ۱۳۹۴، ۰۵:۱۴
      غیبت از چه زمانی حساب میشود. من دانشجوی انصرافی هیستم, غیبت من از آخرین مدرک تحصیلی من است یا از زمان انصرافم از دانشگاه؟
      اخرین مدرک تحصیلی من پیش دانشگاهی است, لطفا جواب من را بدهید. من متولد اسفند 1368 هستم. من بیمارم. به خاطر این مساله داغون شدم. برای اینکه کارت قرمز نگیرم در خواست معافیتم رو رد کردن, تورو خدا من میتونم خدکتمو بخرم؟
      • ا
        اميرحسين
        ۱۸ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۰۸
        یعنی طرح ۵ سال غیبت دیگه اجرا نمیشه؟!
        • ن
          نیما خسروی
          ۱۸ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۱۷
          خرید سربازی باید ازاد و بدون غیبت باشد

          لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

          ثبت پاسخ