مشمولان غائب سربازی تا پایان شهریور ماه برای خرید سربازی وقت دارند

۳۰۸ نظر
خبرگزاری آنا: سخنگوی ناجا با بیان اینکه مشمولینی که ۸ سال از غیبت سربازی‌شان می‌گذرد تا پایان شهریور ماه فرصت ثبت‌نام دارند، گفت:‌از ابتدای سال ۹۶ تا کنون حدود ۱۷ هزار نفر در این باره ثبت‌نام کرده‌اند. به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، سردار سعید منتظرالمهدی در ادامه نشست خبری خود با اصحاب رسانه در پاسخ به سوال خبرنگار آنا مبنی‌بر اینکه زمان ثبت‌نام مشمولان غائب برای خرید سربازی تا کی ادامه دارد و چه تعداد تا این لحظه ثبت‌نام کرده‌اند، اظهار کرد: زمینه پرداخت نقدی و اقساطی برای مشمولینی که ۸ سال از غیبت سربازی‌شان می‌گذرد مهیاست و از ابتدای سال ۹۶ تا به حال حدود ۱۷ هزار نفر مبادرت به ثبت‌نام کرده‌اند که مراحل صدور کارت آنها در حال انجام است. به گفته سخنگوی ناجا مشمولان متولد سال ۱۳۷۲ به بعد که فاقد غیبت سربازی هستند می‌توانند از کسر خدمت ایثارگری والدین خود استفاده کنند. صرفا این تسهیلات برای کسانی است که بیش از ۶ ماه در جبهه حضور داشته‌اند یا درصد جانبازی آنها کمتر از ۵ درصد نباشد. وی تصریح کرد: مشمولینی که دارای فرزند معلول ذهنی و ناتوان هستند می‌توانند از معافیت خدمت سربازی استفاده کنند که این موضوع منوط به ارائه گواهی از سازمان بهزیستی کشور و تایید شورای پزشکی وظیفه عمومی است. سخنگوی ناجا تاکید کرد که شرط لازم برای استفاده از این تسهیل نگهداری فرزند در کانون خانواده است. شرط عدم غیبت برای این مورد استثنا است و غائبان نیز می‌توانند از این تسهیل استفاده کنند. وی با اشاره به آمار وقوع جرائم در ماه رمضان سال ۹۶ نسبت به سال ۹۵ عنوان کرد:‌ در ماه رمضان امسال نسبت به سال گذشته وقوع شرارت ۷ درصد کاهش، جان‌باختگان تصادفات ۱۸ درصد کاهش، شهدای ناجا ۶۷ درصد کاهش، تجاوز به عنف ۱۳ درصد کاهش و قتل ۲۰ درصد کاهش داشته است. آخرین وضعیت سرباز مفقود شده میرجاوه معاون اجتماعی ناجا در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت مرزبان مفقود شده میرجاوه توضیح داد: در خصوص این فرد کماکان رایزنی‌های مستدام پلیس مرزبانی از طریق وزارت خارجه و مرزبانی پاکستان ادامه دارد اما متاسفانه تا به کنون سر نخ خاصی از این فرد پیدا نشده است.

برای مشاهده اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار آخرین اخبار از نحوه خرید خدمت سربازی اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳۰۸ نظر برای مشمولان غائب سربازی تا پایان شهریور ماه برای خرید سربازی وقت دارند

  • م
    مسعود
    ۱۶ دی ۱۳۹۶، ۰۶:۴۶
    سلام
    شرایت غیبت به من میخوره
    میخوام بدونم ده میلیون تومان چطوری میگیرن قسطی چقدر رو باید بدم اول
    • م
      مسعود
      ۱۶ دی ۱۳۹۶، ۰۶:۴۹
      سلام غیبت خدمت سربازی من گرفتن زیر دیپلم چقدر اول بعد قسطی
    • م
      محمد
      ۲۷ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۵۶
      سلام متولد1371/5/1هستم ایامیتونم من هم ازاین طرح جریمه مشمولین غایب استفاده کنم..لطفا منوراهنمایی کنیدممنون میشم
      • ر
        رضا
        ۳۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۰:۳۱
        با سلام خدمت دوستان
        بچه ها من ازخدمت فرار کردم و الان می بینم که شرایط به من میخورد
        و 2 مرداد نام نویسی کردم و الان باید منتظر باشم که ناجا برایم اس ام اس بزنه بعد برم از یگان خدمتی نامه بگیرم یا نه
        خودم همینطوری برم و بگیرم از یگان و بعد برم ناجا تحویل بدم .
        ولی دوستم که شرایطش مشابه من بودسال 93 خود ناجا براش اس ام اس زد گفت بیا و بعد بهش گفت برو و نامت رو بگیر لطفا به من راهنمایی کنید. که چه کنم

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ