ماهانه ۳۷ میلیارد تومان به بازنشستگان گلستان حقوق پرداخت می‎شود

۲ نظر
خبرگزاری فارس: مدیر صندوق بازنشستگی استان گلستان با بیان اینکه ۲۴ هزار و ۸۴۸ بازنشسته در این استان وجود دارد، گفت: ماهانه ۳۷ میلیارد تومان به بازنشستگان گلستان حقوق پرداخت می‎شود. به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رضا جعفری عصر امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: متوسط حقوق پرداختی به مستمری‎بگیران یک میلیون و ۴۵۰ هزار تومان است. وی با اشاره به انعقاد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان تصریح کرد: انعقاد جدید از ابتدای شهریورماه جاری صورت گرفت و بیمه آتیه‎سازان حافظ برنده مناقصه شد، بر اساس قرارداد جدید سقف بیمه‎های تکمیلی به ۱۵ میلیون تومان افزایش پیدا کرد و بازنشستگان می‎توانند با مراجعه به بیمه آتیه‎سازان از فرصت پیش‎بینی شده استفاده کنند. * هفتمین خانه مهر کشور در گلستان افتتاح شد مدیر صندوق بازنشستگی گلستان افزود: یکی از مشکلات بازنشستگان داشتن اوقات فراغت بیش از اندازه است کنار گذاشتن یک عادت ۳۰ ساله برای افراد بازنشسته کمی سخت است اما باید شرایط را به بهترین نحو مدیریت کرد. جعفری با اشاره به احداث خانه‎های مهر «امید» بیان کرد: گلستان هفتمین خانه مهر را تا اردیبهشت سال ۱۳۸۹ افتتاح و بهره‎برداری کرد در خانه مهر؛ مشاوره خدمات پزشکی، قضایی و حقوقی، روانپزشکی و اینترنت به صورت رایگان ارائه می‎شود. وی با بیان اینکه کارگروه کارآفرینی در خانه مهر استقرار پیدا کرده است، گفت: غرفه‎ای برای خدمات خودرویی بازنشستگان دایر کردیم که ضمن تقسیط بیمه از تخفیف نیز برخوردار می‎شوند. * برخورداری ۴۸۰۰ نفر از بازنشستگان از تسهیلات قرض‎الحسنه صندوق مدیر صندوق بازنشستگی گلستان در خصوص تسهیلات به بازنشستگان استان اظهار کرد: ۴ هزار و ۸۰۰ نفر از بازنشستگان استان گلستان از تسهیلات قرض‎الحسنه برخوردار شدند ارائه این تسهیلات بدون ضامن تا سقف ۲ میلیون تومان بود که بیش از ۹۰ درصد از ثبت نام شدگان برنده دریافت تسهیلات شدند. جعفری گفت: وام جهیزیه و خرید کالا تا سقف ۵ میلیون تومان با کارمزد ۱۷ درصد پرداخت می‎شود و تسهیلات درمانی تا سقف ۲ میلیون تومان به صورت قرض‎الحسنه به بازنشستگان ارائه می‎شود. وی یکی از وظایف صندوق بازنشستگی را برقراری حقوق بازنشستگان و پرداخت آن دانست و افزود: متاسفانه دستگاه‎های اجرایی محبت لازم را در حق بازنشستگان ندارند که این رویه باعث بروز بداخلاقی‎هایی خواهد شد در حالی که احترام به بزرگترها جزو آموزه‎های دینی ما است اما در نظام اداری چنین چیزی تعریف نشده است.

برای مشاهده اخبارحقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای ماهانه ۳۷ میلیارد تومان به بازنشستگان گلستان حقوق پرداخت می‎شود

  • م
    مریم
    ۶ مهر ۱۳۹۵، ۱۷:۵۱
    مگه از جیب باباشون پرداخت میکنند سی سال معلم زحمت کشیده هر ماه هم که کسر صنووق از حقوقش کم شده هر سال هم که کلا افرابش سالانه رفته جیب صندوق حالا منت هم مبزارن
    • ع
      عاطفه صفوی
      ۶ مهر ۱۳۹۵، ۱۴:۱۰
      با سلام پس ما بازنشسته گان فرهنکی تهران کی به حق مان میرسیم کی معوقه های ما را پرداخت می کنید با تورم چکار کنیم نه وامی نه مطالباتی خدا را رضا نیست بی تفاوت. بود.

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ