قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران با تایید شورای نگهبان دائمی شد

۴۴ نظر
خبرگزاری ایرنا : معاون حقوقی و امورمجلس بنیاد شهید و امورایثارگران ازتایید بنده (۵) الحاقی به لایحه احکام دائمی شدن قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران توسط شورای نگهبان خبر داد. به گزارش ایرنا از بنیاد شهید، سعید عندلیبی از آخرین وضعیت قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران خبر داد و اعلام کرد: شورای نگهبان بند (۵) الحاقی به لایحه احکام دائمی برنامه های توسعه کشور که مربوط به دائمی شدن قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران است را تایید کرد. وی افزود: اگرچه شورای نگهبان به برخی از مواد و الحاقیه های قانون اشاره شده ایرادهایی گرفته است اما امیدواریم پس از رفع ایرادها از طرف مجلس شورای اسلامی درنهایت کل لایحه به تایید رسیده و به زودی برای اجرا ابلاغ شود. به گزارش ایرنا، قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران از دی ماه سال ۹۱ به صورت آزمایشی به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید و امسال دی ماه زمان آزمایشی آن به پایان می رسد و بنیاد شهید تلاش های زیادی برای دائمی شدن آن انجام داد که در مجلس این موضوع به تصویب رسید و اکنون شورای نگهبان نیز آن را تایید کرد. البته امسال طرح آزمایشی این قانون به مدت یکسال دیگر تمدید شده تا اصلاحات لازم روی این قانون برای ارائه خدمات مطلوب تر به ایثارگران انجام شود.

برای مشاهده اخبار جانبازان و ایثارگران اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴۴ نظر برای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران با تایید شورای نگهبان دائمی شد

  • س
    سرباز
    ۲۶ آذر ۱۳۹۵، ۱۸:۱۲
    سلام، پس کسر خدمت برای 73 تعلق می گیرد یا خیر؟ من پدرم 18 ماه جبهه داره و منم متولد 73/5/15 هستم میخواستم ببینم بلاخره چی شد؟
    • س
      سرباز
      ۲۶ آذر ۱۳۹۵، ۱۸:۱۲
      سلام، پس کسر خدمت برای 73 تعلق می گیرد یا خیر؟ من پدرم 18 ماه جبهه داره و منم متولد 73/5/15 هستم میخواستم بلاخره چی شد؟
      • م
        محمد
        ۲۵ آذر ۱۳۹۵، ۱۹:۵۹
        چه همه چیزی قاطی پاتیه. ینی چی خب. یکی درست جواب بده.
        ولی به گمونم نمیخوان معافیت ها رو اجرا کنن که اینقدر میپیچونن و حرف نمیزنن?

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ