قانون برنامه ششم رویکرد مثبتی به ایثارگران دارد

۵ نظر
خبرگزاری خانه ملت:  رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت حمایت از خانواده های شهدای منا، بر پیگیری پرداخت دیه شهدای منا از سوی عربستان تاکید کرد. به گزارش خبرگزاری خانه ملت، دکتر لاریجانی امروز دوشنبه (۲۱ فروردین ماه) در نشست فراکسیون شاهد مجلس، ضمن تبریک به مناسبت میلاد حضرت علی (ع)، افزود: بدون شک فعالیت اعضای فراکسیون شاهد به برخی مسایل موجود در حوزه ایثارگران کمک خواهد کرد و این باعث افتخار مجلس است که اعضای این فراکسیون در حوزه تقنین، نظارت و مسایلی در باب فرهنگی کمک به حوزه ایثارگران می کند. وی ادامه داد: در حوزه ایثارگران قانون دائمی جامعی به تصویب رسید که فراز و فرود زیادی داشت همچنین در قانون برنامه ششم توسعه نیز مواد خوبی از سوی نمایندگان برای ایثارگران مورد تایید قرار گرفت. رئیس قوه مقننه تاکید کرد: گاهی ممکن است در برخی قوانین تعارضی وجود داشته باشد که بهتر است این اشکالات از سوی نمایندگان رفع شود و اگر در این زمینه اعضای فراکسیون شاهد این کار را بر عهده بگیرند، کمک ویژه ای برای آینده ایثارگران خواهد بود که بدون شک ما هم حمایت می کنیم. لزوم حمایت از خانواده شهدای منا دکتر لاریجانی با تاکید بر حمایت از خانواده های شهدای منا، افزود: در مورد حمایت از خانواده های شهدای منا نیز لازم است برنامه ریزی صورت گیرد چراکه امروزه این افراد با مشکلاتی روبرو هستند که بنده نیز پیگیر آن بودم. وی تاکید کرد: در آخرین صحبت ها قرار بود اگر در بودجه ۹۶ معادل ۳۰ میلیارد تومان برای حمایت از خانواده های شهدای منا در نظر بگیریم مشکلات آنها به طور کلی حل خواهد شد لذا اگر مبلغی دیده نشده باید راهی برای آن در نظر گرفت. پرداخت دیه شهدای منا از سوی عربستان تعیین تکلیف نشده است به گزارش خانه ملت، در این نشست علی مطهری نایب رئیس مجلس این پرسش را از رئیس مجلس مطرح کرد که کشور عربستان دیه شهدای منا را پرداخت خواهد کرد یا خیر، که رئیس مجلس پاسخ داد گویا هنوز این موضوع تعیین تکلیف نشد اما در صورت لزوم می توان آن را پیگیری کرد. رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در هر حال لازم است تا خانواده های شهدای منا تحت پوشش بیمه قرار گرفته و در این زمینه مساعدتی صورت گیرد. به گزارش خانه ملت، رئیس مجلس بعد از نشست با اعضای فراکسیون شاهد مجلس با حضور در مزار شهدای گمنام در مجلس به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

برای مشاهده اخبار جانبازان و ایثارگران اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۵ نظر برای قانون برنامه ششم رویکرد مثبتی به ایثارگران دارد

  • پ
    پویا
    ۳۰ فروردین ۱۳۹۶، ۱۶:۲۷
    کلا هر وقت کلمه ایثار بر زبان کسی جاری میشود نظیر فقط و فقط تبلیغ،تطهیر چهره ، عوام فریبی با بار منفی پشت آن میباشد و در عمل هیچ و پوچ و اگر اتفاقا اتفاقی بی افتد با.منت و زخم زبان و...همراه. ..اولاد شهدا نوبه به نوبه با چشمانی خشک شده به در به رحمت خدا رفتند . جانبازان پیر و فرتوت و فرزندان شاهد رو به پیری و باقی نیز به همین منوال با دروغ و خدنگ و سیاسی و...نیز خواهد گذشت. رو سیاهی موند به دیوار..
    • b
      behnam
      ۲۱ فروردین ۱۳۹۶، ۲۱:۱۲
      سلام به همه دوستان
      لطفا منو راهنمایی کنید بگین کی این قانون اجرایی میشه من درحال خدمتم و سر کار میرم زندگی داره از هم میپاشه پس کی اجرایی میشههه ؟
      • ص
        صادق
        ۲۲ فروردین ۱۳۹۶، ۰۹:۵۶
        اینطور که به نظر میاد از ۱۵ اردیبهشت
        • b
          behnam
          ۲۲ فروردین ۱۳۹۶، ۲۱:۲۰
          ممنون از پاسخگوی تون
          پس نامه کسری رو بگیریم دیگه از پادگان
          نامه عنوانش کسری باشه یا معافیت ؟
      • م
        مازیار
        ۲۱ فروردین ۱۳۹۶، ۱۳:۲۰
        نمایندگان عزیز قانون رو پیگیری برای اجراش کنن ممنون میشیم.

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ