فرصت جدید برای غایبان خدمت سربازی

۱۱۰ نظر
خبرگزاری دانشجو : جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: افرادی که در طرح جریمه مشمولان غایب شرکت کرده اند، به شرط پرداخت حداقل نیمی از مبلغ جریمه؛ به صورت نقدی و یا اقساط، از سوی سازمان وظیفه عمومی ناجا خدماتی مانند مجوز خروج از کشور و ... دریافت می کنند. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار ابراهیم کریمی، اظهار داشت: طبق قانون بودجه مجلس شورای اسلامی و ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح، طرح جریمه مشمولان غایب در سال گذشته و همچنین سال جاری، برای مشمولان دارای بیش از ۸ سال غییت فرصتی ایجاد کرد تا وضعیت خدمتی خود را مشخص کنند. وی در خصوص شرط اصلی ارائه برخی از خدمات به متقاضیان این طرح، افزود : افرادی که در طرح جریمه مشمولان غایب شرکت کرده اند، به شرط پرداخت حداقل نیمی از مبلغ جریمه به صورت نقدی و یا اقساط ، خدماتی از سوی سازمان وظیفه عمومی به آنان ارائه خواهد شد. جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا ادامه داد: متقاضیان این طرح به شرط پرداخت حداقل نیمی از مبلغ جریمه، می توانند برای استخدام در یکی از سازمان های دولتی و یا خصوصی، از وظیفه عمومی نامه ای مبنی بر تعیین تکلیف وضعیت خدمتی دریافت کنند. وی ادامه داد : همچنین این دسته از مشمولان غایب با تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود، می توانند برای سفرهای زیارتی و سیاحتی با پرداخت وثیقه کامل (پانزده میلیون تومان)، مجوز خروج از کشور دریافت کنند. سردار کریمی گفت : برهمین اساس، مشمولان غایب در صورت شرکت در این طرح ، می توانند برای اخذ گواهینامه راهنمایی و رانندگی نیز اقدام کنند.

برای مشاهده اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار آخرین اخبار از نحوه خرید خدمت سربازی اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱۱۰ نظر برای فرصت جدید برای غایبان خدمت سربازی

  • ا
    اکبرمحمدی
    ۲۴ بهمن ۱۳۹۵، ۲۳:۵۵
    سلام،دوستان بنظرتون امکان داره سال آینده مسئولین تصمیم بگیرند برای فارغ التحصیلان محدودیت ۸یال ازاخرین مدرک تحصیلی رو حذف کنند؟وفقط به این بسنده کنند که بطور مثال افرادیکه۱۰سال از تاریخ غیبتشون میگذره معافیت بگیرن؟؟
    • e
      ebii
      ۱۸ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۱۳
      با سلام. ببخشید اینکه میگن بعد از پرداخت پنجاه درصد نامه میدن درسته یانه؟ از نظام وظیفه باید نامه را بگیری؟؟

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ