فرزندان فرهنگیان در آزمون استخدام آزموزش و پرورش اولویت دارند

۵۰ نظر

کاربران عزیز متن و شرایط استخدام آموزش و پرورش سال ۹۴ ساعت ۱۷ امروز ۱۵ مرداد در صفحه مخصوص استخدام آموزش و پرورش منتشر خواهد شد (برای مشاهده کلیک کنید)

خبرگزاری فارس : به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در نشست پرسش و پاسخ روسا و مدیران آموزش و پرورش کشور با علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش و معاونان این وزارتخانه که در سی و دومین اجلاس روسای آموزش و پرورش سراسر کشور در برج میلاد در حال برگزاری است، فانی در خصوص پیشنهاد یکی از شرکت‌کنندگان مبنی بر برگزاری کنکور قبل از ماه مبارک رمضان اظهار داشت: از علی زرافشان معاون آموزش و پرورش می‌خواهم که این موضوع را با سازمان سنجش کشور پیگیری کند.

برای مشاهده صفحه استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که در ابلاغیه مقام معظم رهبری قبل از سند تحول، ایشان فرموده‌اند شهرک‌سازان موظف به مدرسه‌سازی هستند حال چرا کارگروهی تشکیل نمی‌شود، بیان داشت: قانون شوراها ماده‌ای دارد مبنی بر اینکه انبوه‌سازانی که بیش از ۲۰۰ واحد مسکونی می‌سازند موظف به ساخت مدرسه هستند که این قانون در دولت قبل حذف شد و ما الان دنبال احیای این قانون هستیم و در حال حاضر این موضوع در کمیسیون زیربنایی دولت در دستور کار است وی گفت: یکی از شاخص‌های آموزش و پرورش در دنیا، آموزش و پرورش دختران است و تجربه نشان می‌دهد خانم‌ها دلسوزتر و مسئولیت‌پدیرتر هستند و از شما می‌خواهم در انتخاب همکاران از وجود خواهران نیز استفاده کنید. فانی در پاسخ به این سوال که در جذب نیرو در آزمون استخدامی چه برنامه‌ای برای فرهنگیان دارید، گفت: در آزمون استخدامی این وزارتخانه که ۲۷ شهریور برگزار خواهد شد، فرزندان فرهنگیان در شرایط یکسان از اولویت برخوردارند. وزیر آموزش و پرورش در خصوص حق مرزی استان‌ها گفت: از اول تیرماه ۹۴ برای مناطقی که وزارت کشور به عنوان نوار مرزی می‌شناسد، حق مرزی پرداخت می‌شود. مجید قدمی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در پاسخ به این پرسش که برای تعلیم و آموزش دانش‌آموزان استثنایی چه اقداماتی پیش‌بینی شده است، افزود: برای اینکه عدالت آموزشی را عملیاتی کنیم در زمینه توسعه آموزش استثنایی با اجرای آموزش تلفیقی توانستیم مناطق دور را تحت پوشش قرار دهیم. وی یادآور شد: در سال جاری بالغ بر ۳ میلیارد تومان اعتبار گذاشتیم تا جاذبه ایجاد کنیم و جمعیت تحت پوشش استثنایی افزایش پیدا کند. قدمی تصریح کرد: ۷۲ هزار دانش‌آموز استثنایی داریم و ۴۹ هزار نفر در راستای آموزش تلفیقی در مدارس عادی تحت پوشش داریم و بسته‌هایی را برای راهنمایی معلمانی که دانش‌آموزان استثنایی را می‌پذیرند، آماده کرده‌ایم.

برای مشاهده صفحه استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

کاربران عزیز لطفا برای تبادل اطلاعات با کاربران دیگر در مورد آزمون اموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۵۰ نظر برای فرزندان فرهنگیان در آزمون استخدام آزموزش و پرورش اولویت دارند

  • س
    سارا
    ۲۹ آبان ۱۳۹۴، ۲۳:۲۶
    فرزندان بازنشسته فرهنگیان چگونه و در چه زمانی می توانند در استخدام آموزش و پرورش شرکت نمایند؟
    اگر آدرس سایت یا اصلاعات کافی در این مورد بود، لطفا پاسخ دهید.
    من در سایتهای مختلف پیگیر بودم اما اطلاع قطعی در این باره مشاهده ننموده ام.
    با تشکر
    • ش
      شیما
      ۲۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۴
      با سلام وعرض ادب
      من یک مهندس برق هستم با۴ سال تلاش بی وقفه در راه یادگیری رشته ام وقصد خدمت به کشورم.
      حال آیا باید به خاطراینکه پسرنیستم اینطور محدود شوم در جامعه ای اسلامی با ارزش های برابر برای زن ومرد و شعارهای بسیار در رابطه با تکریم بانوان؟!!
      لازم به ذکر است در رشته برق هم استخدامی جامع و هم آموزش وپرورش و… فقط آقا برمیداشتن.
      اگر قرار بر این بود که استخدامی از این رشته ها فقط آقا باشد آیا بهتر این نبودازهمان اول اجازه تحصیل به خانوم ها در این رشته داده نمیشد تا با چنین سرخوردگی روبرو نشویم !
      باتشکر
      • m
        m
        ۲۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۵۸
        من متولد 64/03/26می باشم ایا می توان در اموزن ششرکت کنم فرزند فرهنگی وجانباز کم درصد هستم وقتی سال تولدم را وارد میکنم اخطار می دهد سن شما قانونی نیست چرا مگر شرایط 30سال تمام نیست.
        • محتوا گذار شش
          ۲۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۰۲
          با سلام
          کاربر گرامی لطفا فایل شرایط را مطالعه نمایید در صورت وجود ابهام با مجری آزمون سازمان سنجش یا معاونت نیروی انسانی آموزش و پرورش تماس بگیرید
          با تشکر
        • t
          t,vh
          ۲۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۰:۴۵
          سلام یعنی چی فرزندان فرهنگی در شرایط یکسان از اولویت برخوردارند؟
          • s
            sim
            ۱۸ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۲۵
            واقعا خیلی بی انصافین گیر دادین ب سهمیه فرهنگیان.ارگانهای دیگه بدون ازمون راحت بچه ها ب جای والدین میرن سرکار.انصافم خوب چیزیه
            • s
              setare
              ۲۶ مرداد ۱۳۹۴، ۱۹:۳۱
              اره باید فرزندان فرهنگی در اولویت باشند

            لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

            ثبت پاسخ