فراخوان اعزام به خدمت فارغ التحصیلان دانشگاه ها در تیر ماه ۹۵

۸ نظر
به گزارش اداره اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا ، این سازمان طی اطلاعیه ای اعلام کرد: کلیه مشمولان فارغ التحصیل دوره های کاردانی ، کارشناسی و بالاتر و همچنین مشمولان گروه پزشکی سراسر کشور که برگ آماده به خدمت از سازمان وظیفه عمومی ناجا به تاریخ یکم تیر ماه ۱۳۹۵ دریافت داشته اند می رساند برابر مفاد این اطلاعیه برای اعزم به خدمت سربازی خود اقدام نمایند. ۱- کلیه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی که تاریخ اعزام آنان یکم تیر ماه سال ۹۵ است، موظف هستند روز سه شنبه مورخ۱/۴/۱۳۹۵، در محل و ساعتی که توسط این سازمان در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند. ۲- برابر ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح اعزام تیرماه مشمولان سرباز معلم وزارت آموزش و پرورش سهمیه سال ۱۳۹۵ متوقف و تاریخ اعزام آنها به آبان ماه ۱/۸/۱۳۹۵ تمدید گردیده است. ۳- اعزام به آموزش مشمولان نخبه ، در تاریخ ۱/۴/۱۳۹۵ انجام می پذیرد ، لذا این مشمولان می بایست ضمن هماهنگی با بنیاد نخبگان نیروهای مسلح و اطمینان از اعزام به آموزش خود ،برابر برگ های معرفی نامه صادره از سازمان وظیفه عمومی به محل های تعیین شده جهت آموزش مراجعه نمایند که پس از اتمام آموزش ،پروژه تحقیقاتی خود را ادامه خواهند داد. ۴- اعزام مشمولان هیئت علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در تاریخ ۱۵/۵/۱۳۹۴ انجام می پذیرد ، لذا این مشمولان می بایست از مراجعه در تاریخ ۱/۴/۱۳۹۵ خودداری نمایند. ۵- آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح نگردیده اند و یا درخواست اعزام از طریق نخبگان ، امریه دستگاه های غیرنظامی ، سرباز معلم و ... داشته اند می توانند به نزدیکترین دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰) مراجعه و نسبت به دریافت برگ مذکور اقدام و بر اساس اطلاعات مندرج در آن رفتار نمایند. ۶- عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده غیبت محسوب می گردد ضمنا تاکید می شود ، کلیه مشمولان اوراق مربوط به اعزام به خدمت شامل (برگ آماده به خدمت ، برگ واکسیناسیون ، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح و سایر مدارک مورد نیاز از جمله شناسنامه ، کارت ملی و ...) در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند.

برای مشاهده اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۸ نظر برای فراخوان اعزام به خدمت فارغ التحصیلان دانشگاه ها در تیر ماه ۹۵

  • م
    مصطفی
    ۳۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۱۹
    طلاعیه فوری 14-95
    اداره کل آموزش و پرورش استان ...
    با سلام و احترام
    به اطلاع می رساند؛ با توجه به هماهنگی های بعمل آمده با سردار کمالی جانشین محترم اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح، مقدمات اعزام سرباز معلمان سال جاری تا چند روز دیگر فرآهم می شود. لذا مقتضی است به پذیرفته شدگانی که برگه اعزام 95/4/1 در دست دارند اعلام بفرمایید به هیچ وجه در تاریخ مذکور اعزام نشوند و منتظر اعلام تاریخ اعزام جدید و دریافت برگه اعزام آن باشند.
    اداره کل امور اداری و تشکیلات
    • ب
      بهزاد
      ۳۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۵۸
      آموزش پرورش موظفه هر اطلاع و یا هر تغییری که اعمال میشه رو سریعا به ما اطلاع بده. یا کتبا یا با تلفن. الانم که تقریبا آخر وقت اداریه و همچنان 4000 نفر بلاتکلیف...!!!!
      • ا
        امیر
        ۳۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۳۲
        ایقد سرباز زیاد دارن ک هی تمدید میکنن.خدا ازشون نگذره ک با سرنوشت هزازان جوون بازی میکنن
        • م
          محمدرضا
          ۳۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۰۵
          درست اطاعیه بدین
          الان یعنی طرح سرباز معلم تو تیر متوقف شده و به آبان تمدید شده که میشه همون حرف قبلی ستاد مشترک ارتش
          یا کلا سرباز معلم کنسل؟؟؟؟
          • م
            محمدرضا
            ۳۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۴۴
            سرباز معلمی برای تیر متوقف شده با کلا متوقف شده برنامه چیه ؟؟؟؟؟؟؟
            • ن
              ناشناس
              ۳۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۰۱
              برنامه اینه
              آموزش پرورش میگه درست شده
              سپاه میگه لغو شده
              حالا باید خودت حدس یزنی جوابو
              • م
                محمود
                ۳۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۱۳
                کلا متوقف شد
                • ا
                  احسان ش
                  ۳۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۱۶
                  امسال متوقف شده :(

                لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                ثبت پاسخ