طرح رتبه بندی شامل معلمان سرکلاس می شود

۱ نظر
خبرگزاری خبرآنلاین : در حال حاضر طرح رتبه بندی و افزایش حقوق شامل معلمان و کسانی می شود که سر کلاس حاضر هستند و از این رو ۵ هزار نفر شامل این طرح نشده اند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کاربری در بیان مشکل خود نوشته است: "سلام کارمند خدماتی آموزش و پرورش میباشم اگه میشه از وزارت اموزش و پرورش دنبال کنید ببینم وضعیت ما چی میشه برا افزایش حقوق مگه ما ادم نیستیم که به معلما اضافه شده به نیروی خدماتی بدبخت ریالی اضافه نشده است." در همین باره روابط عمومی آموزش و پرورش پاسخ داد: طبق مصوبه هیات وزیران که منشا اجرای طرح رتبه بندی است ، طرح صرفا مشمول کسانی می شود که جزو طبقه بندی مشاغل معلمان هستند یعنی کسانیکه به کلاس درس می روند و مدیر ومعاون مدرسه . در آموزش و پرورش از یک میلیون نفر پرسنل، حدود ۵ هزار نفر جزو طبقه بندی مشاغل معلمان نیستند؛ اما سال ۹۳، هیات وزیران یک مصوبه داشت که فوق العاده ویژه و برای کارکنان اداری است ، آموزش و پرورش به دنبال آن است که فوق العاده ویژه بند ۱۰ ماده ۶۸ برای این گروه اجرا شود.

برای مشاهده آخرین خبر از وضعیت نظام رتبه‌بندی معلمان اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای طرح رتبه بندی شامل معلمان سرکلاس می شود

  • ب
    بازنشسته آموزش و پرورش
    ۱۹ آذر ۱۳۹۴، ۱۵:۲۴
    اینجانب سی سال خدمت کرده ام و چندین سال متوالی در مقاطع مختلف تدریس نموده ام و در سال هشتاد و هفت بازنشسته شده ام ولی متاسفانه رتبه بندی شامل حال اینجانب نگردید .!!!!

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ