ضرورت تسریع در پرداخت‌ حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان به ویژه فرهنگیان

۵ نظر
خبرگزاری فارس: نماینده مردم تبریز، آذرشهر، اسکو در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تسریع در پرداخت‌های ماهانه حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان به ویژه فرهنگیان تاکید کرد. محمدحسین فرهنگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: شاهد تغییرهای غیرقابل قبول در پرداخت حقوق و مزایای کارکنان دولت و بازنشستگان در ماه‌های اخیر و برخی از ماه‌های گذشته هستیم. وی افزود: مناسب است مسوولان مختلف اجرایی ذی‌ربط و به ویژه آموزش و پرورش تمهیدات مناسب را برای پرداخت به موقع عمل آورند. نماینده مردم تبریز، آذرشهر، اسکو در مجلس شورای اسلامی در تذکری به رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش بر ضرورت تسریع در پرداخت‌های ماهانه حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان به ویژه فرهنگیان تاکید شد.

برای مشاهده اخبار حقوق و دستمزد فرهنگیان اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبارحقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۵ نظر برای ضرورت تسریع در پرداخت‌ حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان به ویژه فرهنگیان

  • ن
    ناصر نیکان فر
    ۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۹:۳۰
    ‏‏با سلام ، اینجانب ناصر نیکان فر ، در سال ۱۳۹۲ به درجه بازنشستگی از آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی نائل آمده ام. از همان تاریخ تا کنون ، مبلغ هشتاد و پنج میلیون ریال از مطالبات اینجانب را پرداخت ننموده اند و در جواب پیگیری هایم فقط گفته اند در صورت تامین اعتبار پرداخت خواهد شد.نمی دانم این تامین اعتبار ، کی خواهد بود. خواهشمند است مورد فوق را پیگیری فرمائید.
    • پشتیبان چهار
      ۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۰۶
      با سلام
      کاربر عزیز از طریق سازمان مربوطه پیگیری کنید.
      با تشکر
    • ن
      ناشناس
      ۱۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۷:۲۲
      ایا بهتر نیست پاداش خدمت معلمان را سالانه پرداخت کنند تا انبارنشود یعنی هریالی ازخدمت که میگذرد پاداش همان سال پرداخت شود
      • ن
        ناشناس
        ۱۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۷:۱۹
        از ابتدای استخدام تا اکنون هرما ه مبلغ مالیات مستمر ومالیات غیر مستتمر وحق صندوق بازنشستگی ازحقوق ما کم شد وبه حساب دولت واریز شد .اکنون که سی سال گذشته چرا پولی که مال خود ماست را برنمیگردانید بهره ی این پول که سی سال در دست شما بوده را نمیخواهیم .این که اسمش را پاداش پایان خدمت گذاشته اید ایا واقعا پاداشی است که از سوی ا.پ به ما داده میشود یا پولیست که طی این سالها کم شده هرچه هست به حساب واریز نمایید.بازنشسته 94ا.پ
        • م
          مستمر بگیر
          ۹ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۰۰
          بازنشستگان تامین اجتماعی را فراموش کردند

          لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

          ثبت پاسخ