صید وصیادی درسیستان وبلوچستان زمینه اشتغال ۲۵ هزار نفر را فراهم کرده است

۲ نظر
خبرگزاری ایرنا: مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان گفت: فعالیت های صید و صیادی زمینه بکارگیری ۲ هزار و ۴۰۰ شناور صیادی اعم از لنج و قایق و اشتغالزایی ۲۵ هزار نفر را به صورت مستقیم در شهرستان های کنارک و چابهار فراهم کرده است. به گزارش ایرنا هدایت الله میرمرادزهی روز جمعه به مناسبت هفته دولت در آیین نماز جمعه بندر کنارک با تبریک هفته دولت گفت: عملیات ساخت ساختمان اداره شیلات با اعتبار اولیه ۲۰۰ میلیارد ریال و طرح ساماندهی قایق های شهر کنارک با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت آغاز شد. وی افزود: همچنین در آینده نزدیک اسکله صیادی جدید بندر تنگ از توابع بخش مرکزی کنارک با اعتبار ۶۶۰ میلیارد ریال آغاز می شود. مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان تاکید کرد: تمامی برنامه ها و سیاست های شیلات برای کمک به آینده صیادان و بهره گیری لازم از نعمت عظیم دریا انجام می شود. وی از صیادان سیستان و بلوچستان خواست این نهاد را در راستای تحقق اهداف یاری کنند تا بتوان از ظرفیت های موجود نهایت بهره را برد. سیستان وبلوچستان به سبب گستردگی منابع آبی دارای ۲ اداره کل شیلات در شمال و جنوب استان است که اداره کل شیلات سیستان و بلوچستان (آبهای داخلی) مستقر در زابل واقع در شمال استان وظیفه کنترل و حمایت از منابع آبی داخلی و اداره کل شیلات سیستان و بلوچستان مستقر در بندر چابهار واقع در جنوب استان در حوزه آبهای دریای عمان فعال است. چابهار واقع در ساحل دریای عمان(مکران) از توابع استان سیستان و بلوچستان در ۶۴۵ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان قراردارد. شهرستان بندری کنارک با داشتن ۸۲ هزار نفر جمعیت دارای چهار دهستان، ۲ شهر و ۲ بخش در فاصله ۴۵ کیلومتری غرب شهرستان چابهار و ۶۳۰ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است. وجود ۲ پایگاه نظامی دهم شکاری نیروی هوایی ارتش و پایگاه سوم نیروی دریایی، فرودگاه بین المللی، بزرگترین بندر صیادی کشور با هزار فروند شناور صیادی، دارا بودن بیشترین نوار ساحلی سیستان و بلوچستان با بیش از ۲۰۰ کیلومتر و قطب صید تن ماهیان کشور از جمله ظرفیت ها و قابلیت های بندر کنارک است. دوم تا هشتم شهریور به نام هفته دولت نامگذاری شده است.

 برای مشاهده آخرین اخبار استخدام استانداری سیستان و بلوچستان اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای صید وصیادی درسیستان وبلوچستان زمینه اشتغال ۲۵ هزار نفر را فراهم کرده است

  • ع
    علی نوری
    ۱۱ اسفند ۱۳۹۵، ۲۰:۴۹
    با عرض سلام و خسته نباشید علی نوری هستم از گیلان با 25سال سابقه کار در کار لوله کشی گازخانگی شندیدم که در زاهدان گاز رسانی میشه بنده اماده همکاری هستم در گیلان شر کت گاز رسانی هم دارم
    • پشتیبان سه
      ۱۱ اسفند ۱۳۹۵، ۲۲:۳۸
      با سلام
      کاربر عزیز برای اطلاع از آخرین آگهی های مربوط به رشته، تخصص و موقعیت شغلی در شهر و استان خود اینجا را کلیک کنید.
      با تشکر

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ