صندوق اشتغال ایثارگران تشکیل می‌‎شود

۲ نظر
خبرگزاری ایسنا : معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: یکی از اقدامات انجام شده در بنیاد تشکیل صندوق اشتغال ایثارگران است که در حال حاضر اساسنامه آن تصویب شده و به زودی جلسه هیات امنا نیز برگزار می‌شود. به گزارش واحد اطلاع رسانی پیام آزادگان، مهدی ایزدی که در دومین همایش فصلی مدیران بنیاد در سال ۹۴ که دیروز در سالن شهید رسول‌زاده سخن می‌گفت، به ارائه بخشی از اقدامات معاونت تعاون و امور اجتماعی بنیاد در سال جاری پرداخت و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته مشکل جانبازانی که برای انجام امور به تهران مراجعه می‌کردند و برای تردد در محدوده طرح ترافیک دچار مشکل بودند برطرف شده است. در حال حاضر این امکان فراهم شده که روزانه ۱۰۰۰جانباز امکان خرید طرح‌های روزانه ترافیک را با ۸۰ درصد تخفیف داشته باشند. معاون تعاون و امور اجتماعی ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات انجام شده تشکیل صندوق اشتغال ایثارگران بوده که در حال حاضر اساسنامه آن تصویب شده و به زودی جلسه هیات امنای آن برگزار می‌شود. وی در خصوص وام ازدواج ایثارگران نیز گفت: ایثارگران با معرفی نامه‌ای که از بنیاد دریافت می‌کنند می‌توانند وام ازدواج را به میزان دو برابر تسهیلات مقرر شده دریافت کنند. ایزدی به راه اندازی سامانه بانک اطلاعات شغلی ایثارگران اشاره کرد و گفت: از ابتدای مهر ماه سال جاری ایثارگران برای دریافت کارت‌های ایثارگری نیاز به مراجعه حضوری ندارند و کارت‌ها به آدرس آنها ارسال می‌شود. معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد افزود: تمام کسانی که از حکم حقوقی حالت اشتغال بهره‌مند می‌شوند پس از ۳۰ سال به دوره بازنشستگی می‌رسند که در خصوص شهدا سنوات خدمتی آنها پیش از شهادت نیز محاسبه می‌شود. در خصوص جانبازان شاغل در دستگاه‌ها نیز به همین صورت است، اما در خصوص جانبازان مشمول تبصره یک قانون حالت اشتغال به ازای سنوات خدمت از زمان صدور حکم حالت اشتغال توسط کمیسیون پزشکی به مدت ۳۰ سال محاسبه خواهد شد. ایزدی در خصوص مستمری پرداختی از سوی بنیاد گفت: این مستمری شامل مستمری والدین شاهد، کمک معیشت جانبازان و آزادگان معسر و کمک معیشت نامادری، خواهر و برادران محجور و معلول شهدا که پس از فوت والدین شهید فاقد هرگونه شغل و درآمدی باشند است.

برای مشاهده اخبار استخدام فرزندان شهید و جانباز اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار استخدام جانبازان و ایثارگران اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای صندوق اشتغال ایثارگران تشکیل می‌‎شود

  • ت
    تیام معظمی گودرزی
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۷:۵۴
    من فرزند جانباز39%درصد محمدمعظمی گودرزی هستم.دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس میکروبیولوژی و لیسانس علوم آزمایشگاهی که 4سال میباشد که هستم.
    و دوبرادر دارای گواهینامه پایه یکم و دارای همسر و بچه میباشند و بیکار هستند.
    • پشتیبان سه
      ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۸:۵۴
      با سلام کاربر عزیز برای اطلاع از آخرین آگهی های مربوط به رشته، تخصص و موقعیت شغلی در شهر و استان خود اینجا را کلیک کنید. با تشکر

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ