شرایط استخدام جانبازان متقاضی شغل

۲ نظر
خبرگزاری خبرآنلاین : مدیر کل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید شرایط استخدام جانبازان متقاضی شغل را اعلام کرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یکی از کاربران این خبرگزاری که از جانبازان هشت سال دفاع مقدس است از شرایط استخدام جانبازان و محدودیت ها و اولویت هایش پرسیده و از خبرگزاری خواستار پیگیری شده بود. در همین رابطه حجت الله امانی، مدیر کل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید به خبرآنلاین گفت: چنانچه مجوزی بابت استخدام از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برای دستگاه ها داده شود، بنیاد شهید ۲۵ درصد سهمیه دارد و می تواند جانبازانی که فاقد شغل و متقاضی هستند را به استناد ماده ۲۱ قانون جامع به آن سازمان معرفی کند. او ادامه داد: افراد واجد شرایط با اولویت های مختلف مثل فرزند شهید، جانباز و آزاده مشمول سهمیه ۲۵ درصد هستند به شرط آن که شرایط استخدامی مثل مدرک تحصیلی و شرایط مناسب سنی و … را داشته باشند. این مقام مسئول در بنیاد شهید گفت: با توجه به محدودیت ظرفیتی که برای استخدام وجود دارد، ما اولویت بندی کرده ایم که افرادی که نوعی حقوق بگیر هستند در رده های بعدی قرار گیرند و از بیکارهای محض استفاده کنیم. او همچنین گفت: وقتی که بیکارهای محض ما به استخدام درآمدند، به سراغ اولویت های بعدی رفته و از مشمولان و واجدین شرایط آن ها که درصد جانبازی بیشتر یعنی ۲۵ درصد و بالاتر دارند استخدام به عمل می آوریم. امانی ادامه داد: ما تلاش داریم که زمینه اشتغال را برای بیکاران محض واجد شرایط فراهم کنیم و اگر تمامی آن ها مشغول شدند، اولویت های بعدی همسر شهید، همسر جانباز ۲۵ درصد و بالاتر، همسر آزاده یک سال اسارت و بالاتر و در درجه های بعدی خواهر و برادر شهید خواهند بود.

برای مشاهده اخبار استخدام فرزندان شهید و جانباز اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار استخدام جانبازان و ایثارگران اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای شرایط استخدام جانبازان متقاضی شغل

  • ر
    رحمان
    ۳۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۰۶
    سلام به نظر شما بنده ۲۹سال جانباز ۵درصد جز جانباز نیستم که تاکید کردید ۲۵_درصد به بالا بیکار الاف ۱۹ساله که بودم تخریبچی نقطه صفر مرزی با کاردانی حقوق که در سامانه بیکاران بنیاد شهید ثبت شده لطفا جواب بدهید
    • ف
      فردین قربانی سردهلقی
      ۲۳ خرداد ۱۳۹۵، ۲۰:۰۹
      من جانباز بیکارم شغل میخوام کوکجابایدبرم راهنمایی کنید

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ