سن بازنشستگی در ایران چند سال شد؟

۲ نظر
جام نیوز : معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: متوسط سن بازنشستگان ۵۱ سال است که این در نیروهای مسلح به ۴۸ سال کاهش می یابد اما امید به زندگی ۷۵ سال است. به گزارش سرویس اقتصادی "جام نیـوز"، میرزایی این چنین نتیجه گرفته است که بنابر این فرد بعد از بازنشستگی ۲۵ سال فرصت کار کردن دارد و انتظار برای بیرون کردن بازنشستگان بی معناست. آقای معاون وزیر فراموش کرده اند که بازنشستگان می توانند در بخش خصوصی مشغول به فعالیت شوند و این توجیهات دلیلی بر رعایت نکردن قانون نمی شود و کلیه وزارت خانه ها ملزم به اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان حتی در شرکت های زیرمجموعه هستند.

 برای مشاهده اخبار بازنشستگان اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای سن بازنشستگی در ایران چند سال شد؟

  • ز
    زالی
    ۲۷ مرداد ۱۳۹۵، ۱۹:۲۹
    در ضمن مشکل استخدام جوانان کشور با بیکاری با رد کردن یکی دو تا بازنشسته حل نمیشه چون اون جوانان وقتی بیان سر کار کار بلد نیستن باید آموزش داده بشن تا پنج یا ده سال بعد شاید چیزی بشن .
    • ز
      زالی
      ۲۷ مرداد ۱۳۹۵، ۱۹:۲۷
      ببخشید اما بخش خصوصی نیروهای خودش را دارد اینقدر صفر و یک نباشید برخی بازنشستگان حضورشان در برخی سازمان ها حیاتی است چون بسیار باسواد هستند .

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ