سرنوشت جذب ۷۰۰ تن نیروی جدید در هلال احمر

۵ نظر
خبرگزاری ایسنا : ضیایی رییس جمعیت هلال احمر درباره حقوق و دستمزد امدادگران و نجاتگران نیز به ایسنا گفت: برای همین تعداد کنونی پرسنل در بخش امداد و نجات که عمدتا هم داوطلب هستند، سالانه باید بیش از ۲۰۰۰ میلیارد تومان حقوق آن هم با حداقل دستمزد بپردازیم. هزینه‌های مربوط به تجهیزات و پایگاه و ... نیز که جای خود را دارند. وی به آزمون استخدامی که چندی پیش انجام شد، اشاره کرد و افزود: در این راستا باید سال آینده حدود ۷۰۰ نفر جذب هلال احمر ‌شوند که ۶۰۰ نفر آنها برای بخش امداد و نجات است و این جذب نیرو، ۴۰ میلیارد تومان بار مالی دارد. ما با منابع ناشی از ۴۲ درصد حق ثبت می‌توانستیم جذب این افراد را مدیریت کنیم، اما با اختلالی که در این زمینه ایجاد کرده‌اند، برای جذب این افراد در سال آینده نیز دچار چالش شده‌ایم.

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام هلال احمر اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۵ نظر برای سرنوشت جذب ۷۰۰ تن نیروی جدید در هلال احمر

  • ز
    زهرا موسوی
    ۲۴ اسفند ۱۳۹۵، ۱۳:۱۹
    با سلام و عرض خسته نباشید بخدا خسته شدیم کی نتایج اعلام میکنن میخواهیم تکلیف مون روشن بهش حداقل بقیه استخدامی رو از دست ندیم ثبت نام کنیم
    • ع
      علی
      ۱۸ اسفند ۱۳۹۵، ۲۳:۰۴
      امدادگران داوطلب پول دریافت نمیکند اون حق الزحمه ای که میدید فوقش هزینه رفت و آمد و خوراک پایگا.ه میشه . به داوطلبان برسید تا بمانند . انصاف نیست برای 480 ساعت کار ماه 400 تومان پول بدین میش.
      • ن
        نقی
        ۱۴ اسفند ۱۳۹۵، ۱۴:۱۳
        یعنی چی.
        • س
          سحر
          ۱۴ اسفند ۱۳۹۵، ۱۳:۴۶
          وای یعنی چی خجالت نمیکشید ؟؟؟؟؟؟؟؟ ما مسخره ایم مگه؟؟؟؟؟؟ یعنی ما اختلال ایجاد کردیم؟؟ سرنوشششت؟؟؟؟ از اولم مشخص بود ک سر کاریم  
          • ع
            عیسی
            ۱۴ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۳۴
            دیگه واقعا خسته نباشن
            کلا تایید کردن که بلاتکلیفیم

            لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

            ثبت پاسخ