ساماندهی نیروهای انسانی از چالش‌های اصلی وزارت آموزش و پرورش است

۳ نظر
خبرگزاری آنا: معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: ساماندهی نیروهای انسانی یکی از چالش‌های اصلی وزارت آموزش و پرورش است. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، علی زرافشان با اشاره به محدودیت‌های شدید دولت در بحث منابع در سه سال گذشته، اظهار کرد: مدیریت همراه با تدبیر و امید سبب شد تا معضلات متعددی که در کشور با آن مواجه بودیم پشت سر گذاشته شود. معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با توجه به عملکرد دولت در موضوع آموزش و پرورش، تصریح کرد: اتخاذ سیاست مشارکتی، توجه به نقش ارزنده خیرین مدرسه ساز و همچنین مشارکت اولیای دانش آموزان در تصمیم گیری‌های مدرسه از مهم‌ترین مسائلی است که به آن توجه ویژه گردید. وی ادامه داد: در بحث ساماندهی نیروهای انسانی که یکی از چالش‌های اصلی وزارت آموزش و پرورش است توانستیم با مدیریت صحیح و هدفمند و استفاده از ظرفیت های همکاران فرهنگی در رشته‌های مختلف با کمترین هزینه و بدون ورود نیروی جدید، از نابسامانی های این طرح عظیم، با موفقیت عبور کنیم.

برای مشاهده اخبار لحظه به لحظه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کید

برای مشاهده صفحه استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳ نظر برای ساماندهی نیروهای انسانی از چالش‌های اصلی وزارت آموزش و پرورش است

  • 1
    1357فوق لیسانس و بیکار
    ۱۰ شهریور ۱۳۹۵، ۱۷:۴۰
    افرین گل گفتید
    • 1
      1359فوق لیسانس و بیکار
      ۱۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۲:۳۱
      باسلام
      به نظربنده, استفاده دوبرابری از معلمان رسمی به صلاح مملکت نیست .
      بجای اضافه کاری کشیدن از معلمان رسمی , معلمان جدید استخدام کنید تا هم به اشتغال جوانان کمک شود , هم کیفیت آموزشی افزایش یابد وهم عدالت آموزشی درکشور رعایت شود .
      استفاده از بازنشستگان هم میتواند بیکاری قشر تحصیلکرده را منجر شود .
      نمیشه که یکی تا دل سیری کارکند و در رفاه باشد اما یه عده دیگر همچنان منتظر یک شغل مناسب , سرگردان بنگاه های کاریابی باشند و آسایش و لذت زندگی رو هیچگاه تجربه نکنند ...
      • ع
        علی
        ۱۰ شهریور ۱۳۹۵، ۱۵:۵۸
        حرف دل من را زدی فقط من حوصله نداشتم این همه بنویسم

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ