سازماندهی ۵۵ هزار معلم کرمانی در سال تحصیلی جدید

۲ نظر
خبرگزاری فارس : معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: سازماندهی ۵۵ هزار معلم در پایه‌ها و رشته‌های مختلف تحصیلی مدارس استان کرمان را انجام داده‌ایم. به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علی زنگی‌آبادی صبح امروز در شورای آموزش و پرورش استان کرمان در محل سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری اظهار داشت: سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس مقارن بوده و برنامه‌های گسترده‌ای در قالب پنج کارگروه برای سال تحصیلی جدید برنامه‌ریزی شده است. وی بیان داشت: ۵۴۰ هزار دانش‌آموز، ۵۵ هزار معلم و ۵ هزار مدرسه در استان کرمان داریم و بهسازی و زیباسازی مدارس استان با یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار دولتی و کمک‌های مردمی انجام شده است. معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمان اضافه کرد: پیگیری برای تکمیل مدارس نیمه‌تمام، آسفالت ۱۰ مدرسه و تجهیز به وسایل ورزشی، بازسازی تجهیزات هنرستان‌های کرمان و ساماندهی سرویس مدارس نیز انجام شده است. زنگی‌آبادی تصریح کرد: کمبود و عدم استاندارد فضای آموزشی در کرمان موجب شده تا تراکم دانش‌آموز در مدارس زیاد باشد. وی یادآور شد: سنجش سلامت برای بیش از ۵۹ هزار دانش‌آموز کلاس اولی را در استان کرمان انجام داده‌ایم و اقداماتی برای بازگشت به تحصیل ۲ هزار و ۵۰۰ دانش آموز بازمانده از تحصیل انجام شده است. زنگی‌آبادی توزیع متوازن دانش‌آموزان در رشته‌های مختلف را از دیگر اقدامات صورت گرفته برای سال تحصیلی جدید ذکر کرد و ابراز داشت: ۳۸ هزار دانش‌آموز کرمانی در رشته‌های مختلف هدایت شدند. وی با اشاره به پیگیری به موقع برای تحویل کتاب‌های دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: کمبود کتاب در استان کرمان گزارش نشده است، اما با توجه به اینکه استقرار پایه دهم در قالب طرح تحول در نظام آموزش و پرورش را داریم، بنابراین بعضی از کتاب‌ها ممکن است، دیر چاپ شود و در نتیجه مشکلی در این زمینه داشته باشیم که مساله‌ای ملی است. معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمان ادامه داد: سازماندهی ۵۵ هزار معلم در پایه‌ها و رشته‌های مختلف تحصیلی را انجام داده‌ایم و ۷۱۰ نفر از تحصیلکرده‌های دانشگاه فرهنگیان برای نخستین سال وارد آموزش و پرورش استان کرمان شده‌اند. زنگی‌آبادی یادآور شد: ۳۳ درصد از فرهنگیان استان کرمان در سال جاری منتقل شده‌اند و کار نقل و انتقال همکاران به بهترین شکل ممکن انجام شده است. وی با اشاره به اینکه استان کرمان به چهار قطب تشکیل شده است، ابراز داشت: تیم‌های استانی ارزیابی و نظارت بر مدارس تشکیل شده است.

برای مشاهده اخبار لحظه به لحظه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای سازماندهی ۵۵ هزار معلم کرمانی در سال تحصیلی جدید

  • ز
    زیست شناس
    ۲۲ شهریور ۱۳۹۵، ۰۰:۱۱
    نمی دونم چرا 4 سال پیش هیچ کی بهم نگفت برو دانشگاه فرهنگیان. هر چی نداشته باشه استخدامی داره. الان ارشدم خیر سرم ولی هرجا رفتم مدرکم براشون ارزش نداره. :(
    • س
      ساره
      ۲۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۹:۲۴
      غیر از دانشگاه فرهنگیان ادم تحصیل کرده بازم داریمااااااااا

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ