زمان آزمون استخدام آموزش و پرورش دهه سوم شهریور

۸۰ نظر

کاربران عزیز متن و شرایط استخدام آموزش و پرورش سال ۹۴ ساعت ۱۷ امروز ۱۵ مرداد در صفحه مخصوص استخدام آموزش و پرورش منتشر خواهد شد (برای مشاهده کلیک کنید)

زمان آزمون استخدام آموزش و پرورش دهه سوم شهریور

خبرگزاری ایسنا : وزیر آموزش و پرورش زمان برگزاری آزمون استخدامی برای بکارگیری ۵۰۰۰ معلم را دهه سوم شهریورماه امسال اعلام کرد.به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، علی‌اصغر فانی در سفر به شیراز، در این باره گفت: تا ۱۰ روز آینده اطلاعیه منابع امتحانی آن از طریق سازمان سنجش و وزارت آموزش و پرورش منتشر خواهد شد. او یادآور شد: این وزارتخانه به دو طریق شرکت در کنکور سراسری و استخدام داوطلبان دارای مدرک لیسانس برای نخستین بار نیروی انسانی مورد نظر خود را تامین می کند. وی تصریح کرد: هم اینک ۱۰۰ شعبه دانشگاه فرهنگیان در قالب پردیس و دانشکده در سراسر کشور مشغول به فعالیت است. وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: کسانی که در آزمون سراسری امسال پذیرفته شده‌اند می‌توانند بر اساس سیاست بومی گزینی دانشگاه فرهنگیان را انتخاب کنند. فانی ادامه داد: امسال برای نخستین بار دارندگان مدرک کارشناسی می‌توانند در آزمون استخدامی شرکت کنند و بر اساس آن در صورت پذیرش باید طی یکسال دوره حرفه‌ای معلمی را در دانشگاه فرهنگیان بگذرانند. وزیر آموزش و پرورش همچنین خاطرنشان کرد: دولت یازدهم از سال گذشته اجرای طرح رتبه‌بندی برای معلمان را در دستور کار قرار داد و ۲۷ اسفند سال گذشته این طرح در هیئت وزیران تصویب شد. فانی گفت: به موجب این مصوبه، احکام رتبه بندی معلمان از ابتدای مهرماه امسال با اعتبار ۱۳۵۰ میلیارد تومان در سال ۹۴ اجرا خواهد و در سال ۹۵ نیز اعتبار ۳۵۰۰ میلیارد تومانی اجرای این مهم پیش بینی شده است. وی بیان کرد: براساس این طرح معلمان در رتبه های مشخص شده قرار خواهند گرفت و متناسب با آن افزایش احکام حقوقی در ردیف استخدامی انها اعمال خواهد شد. به گفته وزیر آموزش و پرورش معلمانی که در رتبه نخست قرار می‌گیرند، افزایش ۳۰۰ هزار تومانی و رتبه دوم نیز افزایش ۸۰۰ هزار تومانی حقوقی خواهند داشت. فانی گفت: در سال ۹۴ موفق به افزایش ضریب فوق العاده شغل معلمی از ۸۰۰ به ۱۵۰۰ شدیم، همچنین در بخش فوق العاده مناطق مرزی، ضریب افزایش امتیازات را از ابتدای تیرماه امسال لحاظ کردیم. وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: در حال حاضر ۴۰۱ پژوهش سرای دانش آموزی در کشور وجود دارد که تعداد ۱۰۱ واحد آن در دولت یازدهم ایجاد شده و تا امروز ۶۴ واحد از این پژوهش‌سراها به آزمایشگاه نانو مجهز شده است.

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام آموزش و پرورش سال ۹۴ اینجا کلیک نمایید

برای دانلود سوالات عمومی و تخصصی آموزش و پرورش با پاسخنامه اینجا کلیک کنید (جدید)

کاربران عزیز لطفا برای تبادل اطلاعات با کاربران دیگر در مورد آزمون اموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۸۰ نظر برای زمان آزمون استخدام آموزش و پرورش دهه سوم شهریور

  • م
    محمد یاسین
    ۹ مرداد ۱۳۹۴، ۱۷:۲۵
    سلام آیا کسانی که چند سال در آموزشگاه زبان تدریس کرده اند از سقف سنی آنها کم می شود؟ این گونه افراد بهترین گزینه برای تدریس زبان مدارس می باشند. کاش که این نکته را رعایت کنند. درصورت امکان اطلاع رسانی نمایید. با تشکر
    • م
      مدیر
      ۹ مرداد ۱۳۹۴، ۱۷:۳۳
      با سلام
      کاربر گرامی لطفا منتظر اعلام شرایط قطعی در تاریخ شنبه 10 مرداد از طرف آموزش و پرورش بمانید. و حتما در صفحه مخصوص استخدامی آموزش و پرورش پیگیر اخبار و اطلاعیه ها باشید.
      با تشکر
    • ع
      علی
      ۸ مرداد ۱۳۹۴، ۲۲:۳۴
      باسلام
      خواهشمندیم شرایط سنی رابالاترببریدیعنی کسانی که مدرک لیسانس دارند بالای 35 سال واگرچندسالی هم دارای سابقه بیمه باشند
      ان رانیزلحاظ کنندوازشرایط سنی متقاضیان کم کنندولی اگر30سالباشدکه به دردآموزش وپرورش خودش می خورد باتشکر
      • محتوا گذار شش
        ۸ مرداد ۱۳۹۴، ۲۲:۴۹
        با سلام
        کاربر عزیز لطفا منتظر اعلام شرایط قطعی در تاریخ شنبه ۱۰ مرداد از طرف آموزش و پرورش بمانید
        با تشکر
      • s
        sara
        ۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۱۰
        با سلام
        شرط سن خیلی کمه ما اعتراض داریم تکلیف ما دهه شصتی ها چی میشه لطفا مسولین محترم در این مورد تجدید نظر کنید .
        با تشکر
        • ر
          رحیم
          ۶ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۲۹
          سلام شرایط سنی خیلی کمه این همه سال استخدامی نزدن حالا هم اینحوری همیشه35سال میزد تکلیف نا دهه شصتیا چیه .ما اعتراض داریم صدای ما را به گوش مسولین برسانید
          • پشتیبان هفت
            ۶ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۴۰
            با سلام‎
            کاربر گرامی لطفا منتظر اعلام شرایط قطعی از طرف سازمان بمانید‎
            با تشکر
            • پشتیبان هفت
              ۶ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۴۰
              با سلام‎
              کاربر گرامی لطفا منتظر اعلام شرایط قطعی از طرف سازمان بمانید‎
              با تشکر

            لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

            ثبت پاسخ