رایزنی برای افزایش حقوق بازنشستگان و معلمان در مناطق محروم

۲ نظر
خبرگزاری ایلنا: وزیر آموزش و پرورش درباره بیمارستان ترک اعتیاد دانش‌آموزان، عدالت آموزشی در دولت یازدهم، افزایش حقوق معلمان در مناطق دورافتاده و محروم توضیحاتی را ارائه کرد. به گزارش ایلنا، هفته اخیر بخش نخست مصاحبه تفصیلی ایلنا با وزیر آموزش و پرورش با عنوان برنامه‌ریزی برای مقابله با "تفکر سلفی‌گری" در اتاق فکر آموزش و پرورش/ائمه جماعات برای جلوگیری از ازدواج زودهنگام دانش‌آموزان ورود کنند، منتشر شد.  وزیر آموزش و پرورش در بخش دوم این مصاحبه به موضوعات مختلفی چون بیمارستان ترک اعتیاد دانش‌آموزان و بی‌اطلاعی آموزش و پرورش، عدالت آموزشی در دولت یازدهم، افزایش حقوق معلمان در مناطق دورافتاده و  محروم و ... اشاره کرده که در زیر می‌خوانید؛ آقای دکتر در سفر به کرمانشاه از تنظیم لایحه‌ای مبنی بر ترمیم حقوق و بیمه بازنشستگان خبر داده بودید، آیا این لایحه توسط آموزش و پرورش ارائه می‌شود یا وزارت کار؟ من به این صراحت این موضوع را نگفته‌ام. به هر حال متولی بازنشستگان در کشور؛ وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی است و پرونده بازنشستگان آموزش و پرورش و هم بازنشستگان سایر دستگاه‌ها به وزارت کار منتقل می‌شود. با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی صحبت‌هایی داشتم و پیگیری تشکیل جلسه‌ای با ایشان هستم که درباره همکاران بازنشسته که سال‌ها پیش بازنشسته شدند و حقوقشان؛ کم است، پیگیری‌هایی صورت گیرد. در واقع لایحه ترمیم حقوق بازنشستگان باید توسط وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی به دولت بیاید. البته در جریان هستید که دولت برای سال ۹۵ یک ترمیمی نسبت به حقوق‌های خیلی کم انجام داد و امیدواریم که دولت قادر به ادامه ترمیم باشد.

برای مشاهده اخبارحقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار حقوق و دستمزد فرهنگیان اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای رایزنی برای افزایش حقوق بازنشستگان و معلمان در مناطق محروم

  • ا
    اسحق یوسف زاده
    ۱۹ مهر ۱۳۹۵، ۱۹:۳۳
    لطفاً در مورد حداکثر سن داوطلبان استخدام آموزش و پرورش با مدرک لیسانس تجدید نظر شود چون ۳۰ سال خیلی کم است زیرا چند سال استخدام نبوده و سن جوانان بالا رفته ، حداقل ۳۲ یا ۳۳ شود .
    • ا
      اسحق یوسف زاده
      ۱۹ مهر ۱۳۹۵، ۱۹:۴۳
      با سلام ، حداکثر سن برای لیسانس در ثبت نام استخدامی قبلی آموزش و پرورش ۳۲ سال اعلام شده بود ولی در ثبت نام مهرماه ۳۰ سال اعلام شده که ررای داوطلبان مشکل ساز شده است لطفاً به ۳۲ سال اصلاح شود.

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ