احتساب دوران خدمت سربازی چگونه بدون پرداخت حق بیمه جزو سابقه

۲ نظر
خبرآنلاین: از کسانیکه قبل از رفتن به سربازی شاغل باشند و حق بیمه پرداخت کرده باشند حق بیمه‌ای بابت سربازی برای سابقه بیمه دریافت نمی‌شود. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کاربری در صفحه مشکلات مردم نوشته است: "من از دوستانم شنیده ام اگر کسی قبل از خدمت مدت دو سال سابقه بیمه اجباری داشته باشد و بعد برود خدمت سربازی ....بعد از اینکه از خدمت ترخیص شد هر وقت خواست اقدام کند برای اینکه سابقه خدمت اش را به سابقه بیمه تامین اجتماعی اش اضافه کند لازم نیست مبلغی را بابت حق بیمه دوران خدمت به سازمان تامین اجتماعی بدهد. ایا این مطلب و شنیده من درست هست و شما تایید می کنید؟" در این زمینه روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی پاسخ داد: از کسانی که قبل از تاریخ  اردیبهشت سال ۸۳ طبق قانون اصلاح تبصره ماده ۱۴ قانون کار و الحاق یک تبصره به آن خدمت سربازی را گذرانده اند حق بیمه ای بابت بیمه سربازی دریافت نمی شود. به شرط آن که قبل از رفتن به سربازی اشتغال داشته و حق بیمه به سازمان پرداخت کرده باشند و پس از سربازی نیز مشمول بیمه تامین اجتماعی باشند.

برای مشاهده اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای احتساب دوران خدمت سربازی چگونه بدون پرداخت حق بیمه جزو سابقه

  • و
    وحید عیدیوند
    ۲۶ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۴۶
    با سلام من در حال حاضر در حال خدمت هستم وتنها دسابقه ی بیمه یکساله دارم ایا این طرح به من هم تعلق میگیرد با تشکر
    • م
      مهدی
      ۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۹:۱۵
      سلام بچه ها . اینا که جواب درست حسابی به ما نمیدن . در مملکت هم بالاترین مقام . رهبریه . من خودم بیش از ده بار به سایت رهبری رفتم و نامه شکایت ارسال کردم . توصیه میکنم همه مراجعه کنیم و در بخش ارتباط با ما و ارسال نامه . شکایت و درخواستمون رو ارسال کنیم . اگه تعداد زیاد بشه حتما به گوش ایشون میرسونن . شاید اینجوری فکری به حال ما بشود . خواهش میکنم این کار رو بکنید .

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ