درخواست ناجا برای ارتقای وضعیت خدمتی محیط بانان

۲ نظر
خبرگزاری ایسنا : رییس پلیس پیشگیری ناجا در جلسه مشترک با سازمان محیط زیست و ستاد کل نیروهای مسلح خواستار ارتقای وضعیت خدمتی و افزایش شانیت محیط بانان یگان حفاظت از سازمان محیط زیست شد. به گزارش سرویس انتظامی ایسنا، سردار محمد شرفی در جلسه مشترک با سازمان محیط زیست و ستاد کل نیرو های مسلح که در محل سالن جلسات سازمان محیط زیست و با حضور دکتر ابتکار و سردار زارعی مسئول دفتر یگانهای ستاد کل نیروهای مسلح تشکیل شد، از محیط بانان به عنوان حافظان مظلوم محیط زیست یاد کرد و خواستار ارتقاء وضعیت خدمتی و افزایش شانیت آنها شد . وی در ادامه گفت: در این راستا اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته که از جمله می توان به دستورالعمل یگان حفاظت از محیط زیست اشاره کرد که این دستور العمل کار مشترک و بسیار خوبی در جهت تعالی و ارتقای شان محیط بانان می باشد . این مقام انتظامی ادامه داد: این دستورالعمل تلفیق نظرات سازمان محیط زیست و ستاد کل نیروهای مسلح می باشد و اجرای آن می تواند به اهداف سازمان محیط زیست که همانا حفاظت وصیانت از عرصه های زیست محیطی است، کمک کند . وی افزود : این دستور العمل نقطه عطف و شروع یک کار جدید و خوب است و آن را می توان الگوی مناسبی از کار مشترک خوب و محصول تعامل سازنده دانست . براساس گزارش سایت پلیس، این مقام ارشد انتظامی قرابت شغلی پلیس و محیط بانان را بسیار نزدیک دانست و گفت : وظیفه پلیس دیدبانی جامعه و وظیفه محیط بان دیدبانی محیط زیست جامعه می باشد به همین لحاظ مجموعه پلیس پیشگیری ناجا تمام توان خود را برای حمایت از این یگان و محیط بانان انجام خواهد داد تا محیط زیست در جغرافیای ایران اسلامی به بهترین وجه برای مردم عزیز و آیندگان حفظ شود.
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای درخواست ناجا برای ارتقای وضعیت خدمتی محیط بانان

  • غ
    غفاری
    ۱۸ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۵۴
    این کار خیلی پسندیده است اونطور که من خبر دارم حقوق این افراد حتی از اداره کار کمتر (500) است تازه تعداد نفراتشون انقدر کمه که اصلا در بعضی مواقع شکارچی ها راحت انها را دور می زننه پس برای داشتن محیط زیست حداقل یه کوچولو خرج کنیم
    • ع
      عبدلی
      ۱۸ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۲۱
      ای جانم بقربانت بالاخره یکی پیدا شد از ما حمایت بکند.23 سال سابقه کاردارم ولی اصلا راضی نیستم حاضرم بروم منابع طبیعی یا امورآب یا اموراراضی و آموزش و پرورش آبدارچی شوم ولی کارمند محیط زیست نباشم. آیا کسی پیدا میشود مارا از این سازماننجات دهد/ امیدی به این نداشته باشد که این تشکیلات ، محیط زیست ما را نجات میدهد خیر عزیزم یکی ما را از این زن نجات بدهد.

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ