درخواست اجرای قانون جذب خانواده شهدا وایثارگران در استخدام ها

۳ نظر
خبرگزاری ایرنا: استاندارچهارمحال و بختیاری از مسوولان استان خواست در استخدام نیروی انسانی دستگاه های اجرایی استان، قانون سهمیه جذب خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران را اجرا کنند. به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز دوشنبه در نشست با اعضای شورای مشورتی ایثارگران استان اظهار داشت: هر کدام از دستگاه های اجرایی استان که قانون سهمیه جذب خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران را رعایت نکنند، ضمن برخورد قانونی، آزمون استخدامی آن دستگاه نیز لغو می شود. وی تاکید کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران استان را به صورت مستمر از سوی استاندار، معاونان استاندار و فرمانداران شهرستان های ۹ گانه با همراهی مدیران دستگاه های اجرایی انجام می شود. سلیمانی دشتکی افزود: مدیران دستگاه های اجرایی استان رسیدگی به مشکلات خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران را در اولویت قرار دهند. وی تصریح کرد: فراهم کردن و ارتقاء زمینه خدمات رسانی فرهنگی، معنوی، بهداشتی و درمانی به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران ضرورت دارد. سایمانی دشتکی اضافه کرد: شهدا، جانبازان و ایثارگران با نثار خون خود، عزت و سربلندی کنونی ایران اسلامی را به ارمغان آوردند و حرکت در مسیر آنان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بایستی به عنوان یکی از برنامه های اولویت دار از سوی مسوولان دستگاه های اجرایی دنبال شود. به گزارش ایرنا، در این نشست اعضای شورای مشورتی ایثارگران چهارمحال و بختیاری نیز دیدگاه ها، نظرات و پیشنهادات خود را در حوزه های مختلف مربوط به شهدا، جانبازان و ایثارگران استان ارائه کردند. چهارمحال و بختیاری بیش از دو هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم جمهوری اسلامی ایران کرده است.

برای مشاهده اخبار استخدام فرزندان شهید و جانباز اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳ نظر برای درخواست اجرای قانون جذب خانواده شهدا وایثارگران در استخدام ها

  • ا
    امیر غفوری
    ۲۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۱۴
    پانزده سال است که دیپلم اخذ نمودم ولی تاکنون هیچ کاری از سمت بنیاد شهید برای من نبوده از شما تقاضای عاجزانه درخواست کار را دارم
    • پشتیبان چهار
      ۲۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۶:۲۹
      با سلام
      کاربر عزیز برای اطلاع از آخرین آگهی های مربوط به رشته،تخصص و موقعیت شغلی در شهر خود اینجا را کلیک کنید.
      با تشکر
      • ز
        زهرا
        ۲۳ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۲۱
        خنده داره .دیپلم.من خودم فوق لیسانس معماری دارم

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ