حق‌التدریس معلمان از مهرماه پرداخت نشده است

۲ نظر
خبرگزاری فارس : مدیرکل دفتر برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه حق‌التدریس معلمان از مهرماه پرداخت نشده است، گفت: امیدواریم بتوانیم در اسفندماه این حق التدریس‌های معوق را پرداخت کنیم. منصور مجاوری مدیرکل دفتر برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در پاسخ به این پرسش که «حق التدریس معلمان از مهر ماه پرداخت نشده است و رقم و زمان پرداخت این حق التدریس معوق فرهنگیان چه زمانی است؟»، اظهار داشت: متاسفانه از مهر ماه حق‌التدریس معلمان پرداخت نشده است. مجاوری افزود: علت عدم پرداخت حق التدریس معلمان که از مهر ماه تاکنون پرداخت نشده است، عدم بودجه مصوب و ابلاغ تخصیص است. مدیرکل دفتر برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به زمان پرداخت حق التدریس معوق معلمان خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم در اسفندماه سال جاری بر اساس موافقت‌نامه‌ها و تخصیصی که در اسفند خواهیم داشت، این معوقات را پرداخت کنیم

برای مشاهده اخبار حقوق و دستمزد فرهنگیان اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای حق‌التدریس معلمان از مهرماه پرداخت نشده است

  • ع
    علیرضا
    ۲۲ اسفند ۱۳۹۵، ۲۰:۵۲
    بنده کارشناس آموزشی و مدرس غیر هیأت علمی یک دانشگاه دولتی با مدرک کارشناسی ارشد هستم.از مهرماه گذشته حق التدریس را بطور سیستماتیک از بین برده اند.استدلال مسئولان وزارت علوم اینه که:شما کارمند هستید و باید 44 ساعت درهفته کار کنید و این کار میتواند شامل ارائه ی دروس آزمایشگاهی و کارگاهی و یا هر نوع کار اداری دیگه ای می باشد.و به این ترتیب سقف مؤظفی برای ارائه ی دروس حذف شده است.
    • ع
      عبداللهی
      ۲۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۴:۱۹
      با سلام پاداش بازنشستگان فرهنگی که 6 ماه از بازنشستگی آنان می گذرد را هم پرداخت کنید.

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ