حداقل حقوق کارمندان ۱ میلیون و ۳۵ هزار تومان شد

۵ نظر
 خبرگزاری تسنیم: هیئت وزیران با تعیین حداقل حقوق یک میلیون و ۳۵ هزار تومانی، ضریب حقوق جدید اعضای هیئت علمی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و قضات را برای سال ۹۶تعیین کرد. هیئت دولت به پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری استخدامی، ضریب حقوق  اعضای هیئت علمی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و قضات را برای سال ۹۶، بیست و چهار هزار و صد و چهل و چهار ریال تعیین کرد. همچنین ضریب حقوق حقوق بگیران ذیل قانون مدیریت خدمات کشوری برای سال جاری، ۱۶۹۵ریال تعیین شد. بر این اساس هیئت دولت حداقل حقوق مشمولین قانون مدیریت خدمات کشوری را  ۱۰.۳۵۰.۰۰۰ ریال و حداکثر حقوق را ۷ برابر حداقل حقوق تعیین کرده است. همچنین در ادامه این تصویب نامه آمده ، حداقل حقوق کارکنان مشمول نظام پرداخت هماهنگ، ۶۶۰.۰۰۰هزار تومان تعیین میشود که با احتساب فوق العاده های مربوط به جذب و ... به یک میلیون و ۳۵ هزار تومان افزایش می‌یابد.

برای مشاهده آخرین اخبار میزان افزایش حقوق کارکنان اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۵ نظر برای حداقل حقوق کارمندان ۱ میلیون و ۳۵ هزار تومان شد

  • ج
    جیم
    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۸:۱۸
    باشه که بقیه توی دولت حداکثر 7 برابر حداقل حقوق بگیرن.
    وقتی 1تومن به ما بقیشو باید خودشون بخورن یا نه !؟
    • گ
      گشنه
      ۲۸ فروردین ۱۳۹۶، ۱۹:۳۵
      یعنی برای هیئت علمی بیش از 15 درصد اضافه شد ولی برای کارکنان زیر 10 درصد روحانی بمیر ریاست جمهوری را نبینی
      • ه
        هيات علمي
        ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۳۱
        چجوری حساب کردی 15 درصد در اومد؟!!
      • ز
        زينب
        ۲۷ فروردین ۱۳۹۶، ۰۸:۵۳
        با سلام من با 27 سال سابقه کار در یکی از ارگانهای دولتی هنوز حداقل حقوق دریافت میکنم ، آیا واقعا این صحیح است ؟ یعنی من با کسی که 2 سال سابقه دارد باید حقوق یکسان دریافت کنیم ؟ پس تجربه کاری کجا منظور خواهد شد ؟
        • س
          سارا
          ۲۷ فروردین ۱۳۹۶، ۰۰:۲۱
          باسلام،تمام دلخوشی ما برای شروع سال جدید افزایش حقوق کارمندان در سال 96 بود جوری که لحظه به لحظه اسفند و تعطیلات عید و بعد عید رو با شوق و دلهره ی خبر افزایش حقوق سر کردیم وامیدوار بودیم باری از مشکلات فزاینده مالی از روی دوشمان برداشته شود ولی دریغ از یک قولی که عملی شود.واقعا تا کی نمی خواهید به فکر ادارات ضعیف باشید چرا این تبعیض میان ادارات وجود دارد و تلاشی در جهت بهبود اوضاع صورت نمی پذیرد خسته شدیم از این همه وعده و وعید ...چاره ای بیندیشید.

          لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

          ثبت پاسخ