جزئیات وضعیت حقوق آموزشیاران

۱ نظر
باشگاه خبرنگاران جوان : رییس سازمان نهضت سوادآموزی گفت: شرط پرداخت حقوق به آموزشیاران، قبولی افراد تحت پوشش است و مبلغ آن بین ۷۰ هزار تومان تا یک میلیون و هفتصد و پنجاه هزار تومان است. علی باقرزاده رییس سازمان نهضت سوادآموزی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص وضعیت حقوق پرداختی به آموزشیاران گفت: برای این موضوع با آموزش دهندگان قرارداد مستقیمی نداریم که بتوانیم به آن‌ها حقوقی پرداخت کنیم و اگر هم تاخیری صورت گرفته دو دلیل دارد اول به این دلیل که باید سرانه هزینه را به شرط قبولی پرداخت کنیم . وی ادامه داد: درواقع  نتیجه افراد پس از اینکه تحت پوشش قرار گرفتند و دوره چند ماهه‌ای برای آموزش را سپری کردند باید در امتحانات پایانی قبول شوند تا مبلغ مورد نظر به حساب آموزشیار واریز شود. باقرزاده ادامه داد: نکته دوم این است که سازمان نهضت با موسسات غیردولتی قرارداد منعقد می کند و طی روند اداری باید اقدامات لازم برای پرداخت حقوق فراهم شود. رییس سازمان نهضت سواد آموزی عنوان کرد: سازمان مبالغی را به شرکت‌های طرف قرارداد پرداخت می‌کند و تاخیر در تسویه حساب با آموزش‌دهندگان نیز ممکن است ایجاد شود. باقرزاده با بیان اینکه برنامه‌هایی برای پرداخت ماهیانه به آموزشیاران پیش‌بینی شده است گفت: مسئله بیمه آموزش‌دهنگان نیز رفع شده و تنها مسئله‌ای که برای آن‌ها باقی مانده مسئله حق‌التدریس، تجهیزات و ایاب و ذهاب به صورت ماهانه است که به شرکت‌ها باید پرداخت شود و ما ساز و کارهایی برای آن در نظر گرفته‌ایم. وی بیان کرد: سازمان نهضت به دلیل آن‌که حقوق ماهیانه و مستمر نمی‌دهد از روش برون‌سپاری استفاده می‌کند یعنی بهای آموزشی برای یک نفر را محاسبه کرده و بر این مبنا به آموزشیاران حقوق پرداخت می‌شود. رییس سازمان نهضت سواد آموزی اظهار کرد: هر آموزشیار می تواند تا سقف ۲۵ سوادآموز را تحت پوشش قرار دهد و هزینه هر سوادآموز بدون کسورات ۷۰هزار تومان برآورد شده است.

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام آموزشیاران نهضت سوادآموزی اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای جزئیات وضعیت حقوق آموزشیاران

  • ه
    هاجره
    ۸ آبان ۱۳۹۵، ۱۵:۵۶
    با سلام در استان سیستان وبلوچستان تعداد بی سوادان زیاد میباشند اما متأسفانه افراد سودجو از کپی شناسنامه شون سوءاستفاده می کنند وافراد تحصیل کرده به جاشون آموزش میدن و ازشون امتحان میگرن لطفأ به این موضوع رسیدگی کنید

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ