جزئیات جذب نیرو در ۵۶ رشته مختلف توسط آموزش‌وپرورش

۵۸۷ نظر

کاربران عزیز متن و شرایط استخدام آموزش و پرورش سال ۹۴ ساعت ۱۷ امروز ۱۵ مرداد در صفحه مخصوص استخدام آموزش و پرورش منتشر خواهد شد (برای مشاهده کلیک کنید)

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش در ۵۶ رشته مختلف جذب نیرو داریم، گفت: در شهر تهران صرفاً نیروی مرد جذب می‌شود.

برای مشاهده صفحه استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

حسن حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در خصوص آزمون استخدامی آموزش و پرورش اظهار کرد: این آزمون توسط سازمان سنجش برگزار می‌شود و در ۵۶ رشته مختلف جذب نیرو داریم. وی افزود: دارندگان مدرک فوق دیپلم تا فوق لیسانس می‌توانند در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنند. دارندگان مدرک فوق دیپلم باید حداکثر ۲۵ سال، لیسانس حداکثر ۳۰ سال و فوق لیسانس حداکثر ۳۵ سال داشته باشند. مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: در شهر تهران صرفاً نیروی مرد نیاز داریم که این نیروها در رشته‌هایی همچون آموزش ابتدایی، تربیت بدنی، ریاضی، پرورشی، عربی، ادبیات فارسی، علوم اجتماعی، فیزیک، زیست شناسی، شیمی و رشته‌های فنی به صورت استادکار و هنرآموز استخدام می‌شوند. حسینی بیان کرد: در ۴۲ رشته فنی جذب استادکار و هنرآموز داریم، همچنین در شهرستان‌های استان تهران نیروی زن و مرد استخدام می‌شوند البته استخدام‌ها به روش بومی گزینی است و نیروهای بومی همان منطقه می‌توانند در آزمون شرکت کنند. وی تاکید کرد:‌ در قانون در خصوص تعیین تکلیف مربیان پیش دبستانی به آموزش و پرورش تکلیف شده است تا در استخدام آموزش و پرورش با رعایت شرایط لازم این نیروها اولویت داشته باشند که این موضوع در آزمون استخدامی آموزش و پرورش لحاظ شده است. حسینی در پاسخ به این پرسش که آیا برای داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرط معدل نیز تعیین شده است؟‌ بیان کرد:‌ خیر. شرط معدل وجود ندارد.

برای مشاهده صفحه استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

کاربران عزیز لطفا برای تبادل اطلاعات با کاربران دیگر در مورد آزمون اموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۵۸۷ نظر برای جزئیات جذب نیرو در ۵۶ رشته مختلف توسط آموزش‌وپرورش

  • ز
    زینب ایمانفر
    ۲۲ خرداد ۱۳۹۷، ۱۹:۴۲
    آیا با مدرک فوق دیپلم میشه در آزمون استخدامی شرکت کنم
    • م
      مهتاب
      ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۳:۱۱
      سلام من دیپلم تجربی دارم و درحال حاضر درحال گذراندن سطح2حوزه هستم آیا میتونم درآزمون اموزش و پرورش شرکت کنم؟
      • ش
        شقایق
        ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۳۹
        سلام خسته نباشید بنده رشته حقوق هستم من یه ترم دیگه مونده ام لیسانس بگیرم آیا میشه در آزمون استخدامی 97آموزش و پرورش شرکت کنم؟
        • ر
          رقیه
          ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۵:۱۸
          باسلام من بهمن ماه 97فارغ التحصیل میشم یک ترمم باقی مونده میتونم درآزمون آموزش پرورش شرکت کنم.یابافوق دیپلم شرکت کنم?
          • پشتیبان یک
            ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۵:۲۰
            با سلام
            کاربر گرامی لطفا منتشر انتشار دفترچه و اعلام شرایط باشید
            با تشکر

          لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

          ثبت پاسخ