جزئیات بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان

۳ نظر
باشگاه خبرنگاران جوان : معاون پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از اعلام آمادگی این نهاد برای بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان خبر داد. محمد بطحایی معاون پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درگفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان گفت: آموزش و پرورش با این طرح کاملا موافق است چرا که برخی فرهنگیان به دلیل بیماری، گرفتاری‌های شخصی و مواردی نظیر آن به بازنشستگی پیش از موعد نیاز دارد. وی ادامه داد: با صندوق بازنشستگی کشوری مذاکراتی انجام دادیم و آمادگی خود را برای موافقت با این امر اعلام کردیم. بطحایی عنوان کرد: برای همکاری بیشتر با صندوق بازنشستگی و جلوگیری از فشار مالی زیاد به این صندوق، آموزش و پرورش برنامه‌هایی در نظر گرفته است. معاون پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: صندوق بازنشستگی به علت مشکلات مالی با کمبود درآمدی که دارد با بازنشستگی پیش از موعد موافقت نمی‌کند و ما باز هم مذاکراتی با این صندوق برای به ثمر رسیدن این طرح انجام می‌دهیم. بطحایی در خصوص ارتباط بین تصویب بودجه آموزش و پرورش و بهبود وضعیت بازنشستگی پیش از موعد گفت: صندوق بازنشستگی در حوزه فعالیت‌های آموزش و پرورش قرار ندارد و فقط مذاکراتی برای گشایش در کار فرهنگیان با این صندوق انجام می‌شود. وی همچنین در خصوص استخدام پیمانی نیروهای قراردادی آموزش و پرورش اظهار کرد: فعلا برنامه‌ای وجود ندارد اما ممکن است در آینده‌ای نزدیک با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در این خصوص مذاکراتی انجام دهیم.

 برای مشاهده اخبار بازنشستگان اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار فرهنگیان و معلمان اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳ نظر برای جزئیات بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان

  • ف
    فاطمه
    ۱۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۸:۴۹
    با توجه به اینکه این همه جوان جویای کار داریم و از طرفی وضعیت معیشتی کارمندان و معلمان به نسبت 40 سال قبل تغییر کرده لازم است قانون بازنشستگی کلا ایش از موعد موافقت بشه
    صلاح شوذ. معلمها هم که همیشه قانع بوده اند و دستشان از همه جا کوتاه . کاش واقعا یک فکر اساسی بکنند و با بازنشستگی پ
    • آ
      آذر مهتدی
      ۵ تیر ۱۳۹۵، ۱۷:۳۳
      fبه نظرمن خانمها به دلیل داشتن مسئولیت در خانه و مدرسه دچار فرسود گی می شوند و این باعث مشکلاتی برای خانواده ها می شود لذا به نظرم بازنشستگی 25 سال باحقئوق کامل واجب است.
      • س
        سعید
        ۱۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۶:۰۵
        ستاد اقامه نماز پر از باز نشسته اس

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ