جزئیات استخدام فرزندان شاهد و ایثارگر فرهنگیان

۴ نظر
خبرگزاری مهر : رئیس مرکز برنامه ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش، گفت: از میان ۵ هزار نیروی استخدامی در آموزش و پرورش، ۱۳۰۰ فرزند شاهد و ایثارگر فرهنگیان نیز جذب خواهند شد. محمد حسین سلیمی جهرمی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره ۵ هزار استخدام نیرو در آموزش و پرورش که در اطلاعیه ۳ هزار و ۷۰۰ پذیرش نیرو اعلام شده است، اظهار کرد: از میان ۵ هزار نیرویی که قرار است در وزارت آموزش و پرورش جذب شود ۱۳۰۰ نفر جزو فرزندان شاهد و ایثارگر فرهنگیان هستند. وی افزود: آزمون فرزندان شاهد و ایثارگر جدا از این آزمون است و آنان با یکدیگر به رقابت می پردازند. رئیس مرکز برنامه ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش تصریح کرد: اسامی این افراد از بنیاد شهید احراز شده است که مطابق قانون ۲۵ درصد سهمیه استخدامی مربوط به شهدا و ایثارگران است که در آموزش و پرورش نیز باید این قانون رعایت شود. مجوز استخدام ۵ هزار نیرو در وزارت آموزش و پرورش ۷ اردیهشت ماه ۹۴ از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور دریافت شد. پس از دریافت مجوز هیچ جزئیاتی از سوی وزارت آموزش و پرورش درباره این آزمون اعلام نشد و هزاران نفر را در بلاتکلیفی قرار دادند. بالاخره روز گذشته (۱۰ مرداد) پس از سه ماه زمان آزمون استخدامی از سوی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور اعلام شد و با چند ساعت تاخیر جزئیات آزمون بر روی سایت سنجش قرار گرفت در حالی که وزارت آموزش و پرورش تاکنون هیچ اطلاعیه رسمی درباره آزمون استخدامی از طریق پرتال این وزارتخانه منتشر نکرده و در سکوت خبری به سر می برد.

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام فرزندان فرهنگیان اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴ نظر برای جزئیات استخدام فرزندان شاهد و ایثارگر فرهنگیان

  • ا
    ایاز
    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۰۰:۴۱
    فرزند ایثار گر هستم..ولی با اینکه آرمونو خوب داده بودم قبول نشدم...
    • م
      ماشا اله ثابت کلام
      ۷ فروردین ۱۳۹۵، ۱۵:۳۲
      جانباز 50 در صد وفرهنگی هستم ولی فرزندم قبول نشده منو راهنمایی کنید چکار کنم فرزندانم با مدرک فوق لیسانس شیمی ولیسانس گرافیک بیکارنند .
      • محتوا گذار شش
        ۷ فروردین ۱۳۹۵، ۱۶:۲۳
        با سلام
        کاربر عزیز برای اطلاع از آخرین آگهی های مربوط به رشته ، تخصص و موقعیت شغلی خود اینجا کلیک کنید.
        موفق باشید
        • م
          محمد
          ۳۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۳۷
          سلام-قانون ماده 48 اجرا نشد و هیچ یک از بچه های فرهنگی ایثارگر را نگرفتند.

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ