جذب ۱۸۰۰ مربی فنی و حرفه ای در کشور

۱ نظر
خبرگزاری ایرنا : معاون اداری و پشتیبانی سازمان فنی و حرفه ای کشور با اشاره به ضرورت استخدام مربی گفت: یکهزار و ۸۰۰ مربی فنی و حرفه ای در کشور جذب شدند.به گزارش ایرنا، رهام کیانی چهارشنبه شب در نشست با روسای مراکز آموزشی، مربیان و کارکنان آموزش فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد افزود: تا پایان شهریور ۷۰۰ مربی دیگر پذیرش خواهند شد. وی اظهار کرد: این مربیان از جمله سه هزار مربی پذیرفته شده از طریق آزمون استخدامی بوده اند. وی بیان کرد: حقوق پرسنل فنی و حرفه ای کشور ۴۰ درصد افزایش یافته که این امر نشانگر توجه دولت به معیشت این قشر زحمتکش است. معاون اداری و پشتیبانی سازمان فنی و حرفه ای کشور به فعالیت پنج هزار مربی حق التدریسی در سازمان فنی و حرفه ای اشاره کرد و گفت: با توجه به برنامه دولت در جذب ۱۹ هزار نفر در سازمان ها و نهادها بخشی از این نیروها در این آزمون استخدامی جذب شوند. کیانی سطح بندی آموزش را از اولویت های سازمان فنی و حرفه ای دانست و بیان کرد: در قالب این برنامه نیازسنجی بر اساس مناطق و استان های کشور انجام خواهد شد. وی ابراز کرد: توجه به آموزش مربیان فنی و حرفه ای و آموزش های خوابگاهی در مرکز تربیت مربی از رویکردهای دولت است که در این زمینه تحولات خوبی در سال های اخیر صورت گرفته است.

برای مشاهده اخبار سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای جذب ۱۸۰۰ مربی فنی و حرفه ای در کشور

  • م
    محمدزاده
    ۴ آبان ۱۳۹۵، ۱۴:۰۵
    اینکه درس خوندم به اینجارسیدم دارم کم کم ناامید میشم فوق دیپلم هنرهای تجسمی هستم هیچ کاری نیست همه جاروهم گشتم این همه حرف هم که اموزش وپرورش وفنی حرفه ای میگه همه پوچ اندبنظرم عمل کنیدتاماهم امیدواربشیم

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ