جذب ۱۶۲ نیروی جدید در آموزش و پرورش

۳ نظر
خبرگزاری مهر : مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۴ همایش شهرستانی، منطقه ای و استانی در راستای گرامی داشت هفته معلم در استان برگزار می شود. به گزارش خبرنگار مهر، هادی زارع پور ظهر پنج شنبه در جلسه شورای اداری استان افزود: انتخاب معلمین نمونه بر اساس شاخص های علمی، مهارتی و ارزشی از برنامه های  هفته معلم است. زارع پور با اشاره به برنامه های در نظر گرفته شده برای این هفته تاکید کرد: فضا سازی و تبلیغات محیطی، تقدیر هر اداره کل از معلمین نزدیک ترین مدرسه به آن اداره، غباروبی از گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان های شهدا، دیدار با خانواده های شهدای فرهنگی استان، همایش پیاده روی ویژه فرهنگیان، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، دیدار با استاندار و امام جمعه، اهدای خون، و دیدار با معلمین پیشکسوت از جمله برنامه های پیش رو است. مدیر کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه در سال گذشته در قالب ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان مجوز جذب ۱۰ هزار نیرو در کشور داده شد تاکید کرد: سهم استان از این تعداد ۱۶۲ نفر بود که مطابق برنامه و قانون ثبت نام از متقاضیان انجام گرفت و آزمون آن توسط سازمان سنجش برگزار شد. وی افزود: ۱۵۶۰ نفر ۵۰ درصد نمره عملی این آزمون را کسب کردند که ۶۴۳ نفر از طریق سنجش واجد شرایط قرار گرفتند. زارع پور تصریح کرد: ۹۸ نفر به دلایلی مانند مشکلات مدرک تحصیلی و ... از تعداد واجدین شرایط کم شد و ۵۴۵ نفر وارد مرحله مصاحبه شدند و مصاحبه انجام شد و نتایج آن نیز اعلام شد. زارع پور افزود: از ۱۶۲ نفر جذب شده ۳۰ درصد سهمیه خانواده شهدا و جانبازان، ۳ درصد معلولین و ۲ نفر با  سابقه خدمت سایر دستگاه ها بودند. زارع پور گفت: احتمال خطا در حوزه آموزش و پرورش در رابطه با این جذب صفر بود.

برای مشاهده اخبار لحظه به لحظه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳ نظر برای جذب ۱۶۲ نیروی جدید در آموزش و پرورش

  • م
    محمد
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۶، ۱۳:۰۴
    باسلام خدمت مدیر محترم
    لطفا در رابطه با کسانیکه کارنامشونو سنجش زده درحال تکمیل فرایند ،ی پیگیری بشه .
    خیلی ها نگران این موضوع ان...
    لطفا پیگیری کنید و خبری بگیرید...
    از دوستان هم کسی خبری گرفته لطفا جواب بده
    سپاس
    • آ
      آرزو
      ۲۷ فروردین ۱۳۹۶، ۱۵:۵۱
      سلام من هم با سازمان سنجش تماس گرفتم هم اموزش پرورش استان گفتن اسامی دست وزارت اموزش و پرورش هستش اونا باید اعلام کنن تا ماهم نتیجه رو اعلام کنیم
      • م
        محمد
        ۲۷ فروردین ۱۳۹۶، ۲۲:۴۸
        سلام
        مرسی از پاسختون
        تاریخشو نگفتن،؟؟

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ