جذب ۱۱ هزار پرستار جدید در کشور به صورت پیمانی

۱ نظر
خبرگزاری فارس: معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از جذب ۱۱ هزار پرستار جدید در کشور به صورت پیمانی خبر داد. محمد میرزابیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان با اشاره به وضعیت بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان پس از آتش‌سوزی و اقدامات اخیر صورت گرفته در این مجموعه عظیم درمانی اظهار داشت: بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان بیش از ۵۰ سال سابقه و قدمت دارد و با وجود بازسازی‌های صورت گرفته، به دلیل اینکه سقف کاذب آن قابلیت اشتعال داشت، این آتش‌سوزی گسترده‌تر شد و عملیات مهار آتش با کندی صورت گرفت. وی افزود: بلافاصله پس از آتش‌سوزی و در مدت زمان کوتاهی موفق به انتقال ۱۳ بیمار بستری در بخش قلب بیمارستان ۱۷ شهریور به بیمارستان شهید گنجی شدیم و عملیات درمان بر روی این بیماران با شتاب خوبی ادامه یافت و ساماندهی بیماران با کیفیت خوبی صورت گرفت. معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطر نشان کرد: بازسازی بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان با بررسی دقیق کارشناسی و برآورد صورت گرفته به زودی انجام می‌شود و با پیش‌بینی‌های به عمل آمده، هیچ مشکلی در ارائه خدمات به بیماران در دشتستان وجود ندارد. میرزابیگی با اشاره به اهمیت کار پرستاران در کشور نیز تصریح کرد: پرستاران نقش مهمی در حوزه درمان بر عهده دارند و تقویت این قشر ارزشمند همواره در دستور کار وزارت بهداشت قرار دارد. وی از جذب ۱۱ هزار پرستار جدید در کشور به صورت پیمانی خبر داد و یادآور شد: با تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته، امسال تعداد ۱۶ هزار نیروی جدید بر اساس مجوز استخدام پیمانی در وزارت بهداشت در استان‌های مختلف جذب می‌شوند که بالغ بر ۱۱ هزار نفر از این تعداد نیرو را پرستاران تشکیل می‌دهند. معاون پرستاری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: افزایش تعداد پرستاران موجبات بهبود خدمات‌رسانی به بیماران و رضایتمندی جامعه هدف می‌شود و از همه توان و ظرفیت وزارت بهداشت برای تحقق این مهم و همچنین افزایش کیفیت خدمات‌رسانی این عزیزان بهره می‌بریم.

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام پرستار اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده اخبار استخدام وزارت بهداشت اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای جذب ۱۱ هزار پرستار جدید در کشور به صورت پیمانی

  • ب
    بهیار۸۹
    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۳:۴۴
    لطفا بفکر جذب واستخدام بهیاران قبول شده در سال ۸۹ که با وجود وقبولی کل سهمیه رو به افراد دیگه داده وقبولی شده ها را در ذخیره وهمچنین چشم براه واستخدام ودرحسرت واستخدام ودیگه شرایط سنی شرکت درازمون هم ندارند تورو خدا یکی حقشان رو بهشون برگردانه ودستور جذب واستخدام شود رو بده،باتشکر لطفا انها را فراموش نکنین که ظلم بزرگی بهشون شده

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ