جذب نیروی واجدالشرایط در آموزش و پرورش خوزستان

۵ نظر
خبرگزاری تسنیم: مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: با توجه به ورود ۲هزار مربی پیش دبستانی آموزش و دوره دیده به مقطع دبستان با هدف جایگزین کردن این تعداد آموزش و پرورش خوزستان نیروی واجدالشرایط جذب می کند. به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، محمد تقی‌زاده در حاشیه بازدید از مدارس برخی از روستاهای خوزستان از جمله روستای غیزانیه اظهار داشت: در سه سال اخیر ۵ هزار نفر به آموزش و پرورش استان خوزستان جذب شده اند از این رو فهرستی از نیروهای جدید نیز به مناطق آموزش و پرورش ابلاغ شده است. وی افزود: از ۲ روز آینده این ۲ هزار نفر به عنوان معلم حق‌التدریس کار خود را آغاز می کنند؛ این افراد پیش از این مربی پیش دبستانی بوده‌اند. مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان به استخدام دوباره مربیان پیش دبستانی اشاره و بیان کرد: با توجه به ورود ۲هزار مربی پیش دبستانی آموزش و دوره دیده به مقطع دبستان با هدف جایگزین کردن این تعداد آموزش و پرورش نیروی واجدالشرایط جذب می‌کند. وی ضمن بیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند از صبح دوشنبه هفته جاری به ادارات نواحی چهارگانه اهواز و مناطق مراجعه کنند گفت: امروز با هدف بررسی مسائل مختلف مرتبط با حوزه آموزش و پرورش از برخی مدارس بازدید به عمل آمد.

برای مشاهده اخبار لحظه به لحظه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

 
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۵ نظر برای جذب نیروی واجدالشرایط در آموزش و پرورش خوزستان

  • ش
    شایسته
    ۱۲ مهر ۱۳۹۶، ۱۸:۰۰
    با سلام من ارشد حسابداری دارم میتونم برم اهواز واسه جذب آموزش و پرورش ثبت نام کنم ؟چند ساله که خودم شاگرد میگیرم از ابتدایی و راهنمایی تدریس خصوصی ریاضی انجام میدم اگه کسی از شرایطش خبر داره لطفا راهنمایی کنه با تشکر.
    • ش
      شایسته
      ۱۲ مهر ۱۳۹۶، ۱۸:۰۲
      استان کرمانشاه زندگی میکنم ولی اگه قبول کنن با خانواده میام هر جایی که بگن زندگی می کنم
    • ا
      الی
      ۱۰ مهر ۱۳۹۶، ۱۴:۲۷
      حتما باید بریم اهواز واسه پیگیری یا نه هر جا باشیم پاسخگو هستن
      • ا
        الی
        ۱۰ مهر ۱۳۹۶، ۱۴:۲۶
        چه شهرهایی میخواد
        • ز
          ز_ب
          ۱۰ مهر ۱۳۹۶، ۱۴:۰۸
          سلام من کارشناسی مدیریت آموزش و برنامه ریزی دارم ایامیتوانم دراستخدامیهای آموزش وپرورش شرکت کنم متولد61هستم
          سوال دوم‌ اینایه دوم 96آموزش وپرورش استخدامی دارد

          لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

          ثبت پاسخ