جذب معلمان پرورشی در اولویت استخدام وزارت آموزش و پرورش

۱ نظر
خبرگزاری صداوسیما : مهدی فیض هم اکنون وزارت آموزش و پرورش در حوزه پرورشی و امور تربیتی با کمبود ۴۰ درصدی نیرو مواجه است به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خراسان شمالی معاونجذب معلمان پرورشی در اولویت استخدام وزارت آموزش و پرورش پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش امروز در مراسم گرامیداشت روز امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی در بجنورد با اشاره به کمبود ۴۰ درصدی نیروی معلمان تربیتی گفت: تا یکسال آینده در این بخش ده هزار نفر استخدام می شوند و با تداوم روند جذب نیروهای جدید تا سه سال آینده، چهل هزار نیروی جدید به این بخش افزوده می شود. مهدی فیض در ادامه از ایجاد مرکز تخصصی پژوهش های اندیشکده تربیتی در آموزش و پرورش استان ها با توجه به ظرفیت ها و ویژگی های فرهنگ بومی خبر داد و افزود: نخستین اندیشکده تربیتی کشور، با عنوان سبک زندگی اسلامی، بهار ۹۶ در خراسان شمالی تاسیس می شود.

برای مشاهده اخبار لحظه به لحظه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای جذب معلمان پرورشی در اولویت استخدام وزارت آموزش و پرورش

  • م
    مریم
    ۱۵ فروردین ۱۳۹۶، ۱۶:۴۰
    سلام.کاش منابعی که برامربی پرورشی اعلام میشه همون منابعی باشه که سال95 براآموزگارابتدایی اعلام شده بودوگرنه منابعی که سال94برا مربی پرورشی اعلام کرده بودن بقدری غیراستانداردوسخت بودکه نمیشدتهیه کرد

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ