جذب بیش از ۳ هزار عضو هیات علمی تا ۳ ماه آینده در دانشگاه آزاد

۴ نظر
خبرگزاری مهر : رئیس دانشگاه آزاد از جذب ۳ هزار و ۵۰۰ عضو هیات علمی ظرف ۳ ماه آینده دراین دانشگاه خبر داد. به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه ۸۳ ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور، به ریاست دکتر محمدرضا مخبر دزفولی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد. حمید میرزاده در این جلسه گفت: در سال ۹۲ نسبت اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، ۶۰ درصد مربی و ۴۰ درصد استایار به بالا بود که امروز این نسبت کاملا بر عکس شده است. وی افزود: در همین دوره ۳ هزار و ۸۰۰ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی ارتقاء یافته اند و ۴ هزار نفر نیز جذب شده اند و ۳ هزار و ۵۰۰ نفر هم در حال جذب هستند که تا ۳ ماه آینده جذب خواهند شد. عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: در حالی که نسبت اعضای هیات علمی به دانشجو ۱ به ۶۷ است باید این نسبت به ۱ به ۲۷ برسد. عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: برنامه ریزی شده تا تعداد دانشجوی خارجی در دانشگاه آزاد اسلامی به ۵۰ هزار دانشجو افزایش یابد. وی افزود: هم اکنون از ۱ میلیون و ۶۲۰ هزار دانشجوی شاغل به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی بیش از ۵۰۰ هزار نفر در مقطع تحصیلات تکمیلی مشغول به تحصیل هستند.

برای مشاهده آخرین اخبار جذب هیات علمی اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده اخبار دانشگاه آزاد اسلامی اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴ نظر برای جذب بیش از ۳ هزار عضو هیات علمی تا ۳ ماه آینده در دانشگاه آزاد

  • ح
    حمید
    ۳ آبان ۱۳۹۵، ۱۹:۰۶
    سلام.من معافیت پزشکی از خدمت دارم.آیا برای جذب شدن در هیات علمی برام مسکل درست میکنه؟ معافیتم به خاطر خون لختگی در رگهای پام بوده که با دارو رفع میشه
    • م
      ملیحه
      ۲۰ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۲۹
      سلام. آیا مدرک کارشناسی ارشد هم جذب میکنن؟من ارشد از دانشگاه خواجه نصیر هستم.
      • ب
        بابک
        ۲۶ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۴۵
        سلام. تا انجاکه میدونم معمولا کمترین مدرک باید دانشجوی دکتری باشه که اونهم باید جامع را گذرونده باشه .فراخوان بعدی دانشگاه ازاد هم در اوایل ابان اعلام شده است.
      • م
        ملیحه
        ۲۰ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۲۰
        آیا کارش

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ