ثبت نام ۲۴۷ هزار نفر در نهضت سواد آموزی

۱ نظر
خبرگزاری میزان: رئیس سازمان نهضت سواد آموزی گفت: ۸۰ درصد ثبت نام کنندگان در نهضت سواد آموزی را امسال زنان تشکیل می دهند. علی باقرزاده رئیس سازمان نهضت سواد آموزی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان اظهار داشت: طبق آخرین آمار در سال تحصیلی جدید ۲۴۷ هزار نفر در نهضت سواد آموزی ثبت نام کرده اند که ۱۲۰ هزار نفر از آنها بیسواد مطلق، ۳۴ هزار نفر در دوره تحکیم، ۹۳ هزار نفر در دوره دوم و ۱۱ هزار نفر اتباع خارجی هستند. وی افزود: از بین ثبت نام کنندگان امسال ۱۱ هزار نفر بین سنین ۱۰ تا ۱۹ سال و ۵۰ هزار نفر بین سنین ۲۰ تا ۲۹ سال هستند. رئیس سازمان نهضت سواد آموزی در ادامه حضور ۸۰ درصد از خانمها و ۵۰ درصد از روستائیان درنهضت خبر داد و گفت: امسال ثبت نام کنندگان در ۱۶ استان آموزش خواهند دید. باقرزاده تصریح کرد: در حال حاضر بیشترین درصد عملکرد و استقبال از جانب استانهای گلستان، چهار محال و بختیاری و خراسان رضوی است. عملکرد کمی نهضت سوادآموزی امسال نسبت به سال گذشته هم  افزایش ۳۵ درصدی داشته است. وی در پایان خاطر نشان کرد: بزرگترین مشکلی که در نهضت سواد آموزی ممکن است با آن مواجه شویم مغایرت در آمار سرشماری بین افراد باسواد و بیسواد است.  توصیه می شود در هنگام سرشماری که به تازگی آغاز شده است افراد نسبت به ثبت سطح سواد خود دقت لازم را داشته باشند.

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام آموزشیاران نهضت سوادآموزی اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای ثبت نام ۲۴۷ هزار نفر در نهضت سواد آموزی

  • ه
    هاجره
    ۹ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۳۹
    با سلام تعداد بیسوادان در استان سیستان وبلوچستان زیاد هستند اما متأسفانه اسم این افراد تو سیستم با سواد ثبت شده راه حل این مشکل چیست لطفأ راهنمایی بفرمائید

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ