توضیح آموزش و پرورش در خصوص افزایش حقوق ناشی از رتبه بندی فرهنگیان

۱ نظر
خبرگزاری ایسنا : اداره کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای برخی شایعات مربوط به افزایش حقوق ناشی از رتبه‌بندی فرهنگیان و عدم محاسبه آن در میزان حقوق بازنشستگی را تکذیب کرد.به گزارش سرویس "آموزش و پرورش" ایسنا، اداره کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:‌ رتبه بندی حرفه ای معلمان در اجرای تصویب نامه شماره ۱۰۹۹۳/ت۵۰۵۱۰ ه مورخ ۲ اردیبهشت ماه ۹۴ هیات وزیران و مصوبه شماره ۱۲۶۳۳۹ مورخ ۲۱ شهریور ماه ۹۴ شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور از تاریخ اول مهر ماه ۹۴ برای مشمولین طرح طبقه بندی مشاغل معلمان اجرا گردیده و افزایش ناشی از اجرای رتبه بندی به امتیاز حق شغل آنان اضافه شده است. در این اطلاعیه آمده است: به استناد ماده ۱۰۶ قانون مدیریت خدمات کشوری، مبنای محاسبه کسور بازنشستگی کارمندان مشمول این قانون" حقوق ثابت (حق شغل + حق شاغل + فوق العاده مدیریت ) به اضافه فوق العاده های مستمر و فوق العاده بند ۱۰ ماده ۶۸ قانون مزبور" می باشد. بنابراین با توجه به اینکه از حق شغل کارکنان کسور بازنشستگی کسر می گردد، پس در میزان حقوق بازنشستگی هم موثر خواهد بود. در خاتمه این اطلاعیه تاکید شده است: تمام احکام با نرم افزار واحدی صادر می شود و چنانچه بر خلاف موارد فوق اقدامی صورت گرفته ، مستند مربوط ارایه شود تا ضمن بررسی ، اقدام لازم انجام شود.

برای مشاهده آخرین خبر از وضعیت نظام رتبه‌بندی معلمان اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای توضیح آموزش و پرورش در خصوص افزایش حقوق ناشی از رتبه بندی فرهنگیان

  • ج
    جمال الدین
    ۵ آبان ۱۳۹۴، ۲۲:۵۹
    سلام .ضمن احترام به همه عزیزان هموطن شاعل در سایرارگانها و نهادها و وزارت خانها .میخوام عرص کنم .زمانی که بنده و امسال بنده در 20سال پیش در کنکور دبیری پدیرش شدیم با رتبهای کمتر از 2000دو هزار و گزینش خیلی پیچیده و سخت و مصاحبه موشکافانه وارد اموزش و پرورش شدیم.لذ ا میتوان گفت بعد از رتبهای پزشکی و بعصی از مهندسیها نه همه مهندسیها معلمی شرایط علمی خاصی داشت. علاوه در خیلی ا کشورهای پیشرفته مدت زمان تدریس یک معلم در سال کمتر از نه ماهه ماست و چنان ارامش و شرایطی برای معلم فراهم است که کار پزوهشیش با خاطر اسوده انجام میدهد.از این مسال گدشته مگر بقیه عزیزان در ادارات دیگه چند ساعت کار مفید انجام میدت که به ساعت کار معلم ایراد میگرند.حال شما قصاوت کنید .چرا وبه چه دلیل و برهانی میشود بی مسولیتی و بی مهری مسوالان بالاخص نمایندگان محترم مجلس را نسبت به معلمان توجیه کرد.

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ