تلاش پایگاه فرهنگی سرباز در راستای ارتقاء منزلت سربازی

۱ نظر
پایگاه خبری پلیس ایران : مدیر مسئول پایگاه فرهنگی سرباز گفت : این پایگاه با انجام اقداماتی ازجمله برگزاری مسابقات فرهنگی ، هنری ,حضور در جشنواره های مختلف سربازی و ساخت فیلم های کوتاه ،در راستای ارتقاء منزلت خدمت سربازی تلاش کرده است. سردار "سید حمید صدر السادات " در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در خصوص اقدامات پایگاه فرهنگی سرباز در راستای خوشایند سازی خدمت سربازی در بین جوانان به خبرنگار ما گفت :در این پایگاه به منظور تبیین جایگاه سربازی، ارتقاء منزلت سرباز ،الگوسازی و تعیین شاخص های رفتاری مطلوب وهمچنین تغییر نگرش فرماندهان و مسئولان مربوطه ،اقدامات موثری از جمله برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری با عناوین خاطره نویسی ، شعر ، فیلم کوتاه ،دل نوشته،عکس، داستان کوتاه ،کاریکاتور با موضوع سرباز و خدمت سربازی انجام شده است . مدیر مسئول پایگاه فرهنگی سرباز افزود:نفرات برگزیده مسابقات فرهنگی نیز در جشنواره حضرت علی اکبر (ع) مورد تجلیل و قدردانی قرار می گیرند. صدرالسادات پیرامون دیگربرنامه های این پایگاه بیان داشت : تا کنون هفت دوره جشنواره جوان سرباز برگزار شده و هشتمین دوره این جشنواره، همزمان با ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) به میزبانی سپاه پاسداران برگزار می شود ، پایگاه فرهنگی سرباز در خصوص تبلیغات ، معرفی اهداف این جشنواره و اطلاع رسانی کلیه مراحل ثبت نام، جشنواره های استانی ، سازمانی و مشترک نیروهای مسلح ،پوشش خبری مناسب و به موقعی را داشته است. این مقام مسئول خاطر نشان کرد : در حاشیه برگزاری هشتمین جشنواره جوان سرباز ،غرفه پایگاه فرهنگی سربازبا معرفی فعالیتها ، اقدامات و محصولات فرهنگی خود در راستای اعتلای فرهنگ سربازی تلاش کرده و همچنین جذب سربازان اهل قلم و خبرنگاران افتخاری علاقمند به این گونه موضوعات، از دیگر برنامه های پایگاه فرهنگی سرباز در این نمایشگاه است. وی پیرامون دیگر فعالیت های فرهنگی این پایگاه گفت: به منظور خوشایندسازی و اعتلای فرهنگ سربازی، مراسم گرامیداشت روز سرباز در هفته دفاع مقدس با اجرای برنامه های متنوعی از قبیل ساخت فیلم کوتاه ۱۰۰ ثانیه ای با نام" ۲ ساعت از ۲ سال" ، اجرای طرح " سلام سرباز" و همچنین برگزاری مسابقات ورزشی سربازان نیروهای مسلح نیز برگزار شد.

برای مشاهده اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای تلاش پایگاه فرهنگی سرباز در راستای ارتقاء منزلت سربازی

  • s
    sana
    ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۵۵
    اگر بخواهیم در جهت تشویق جوانان براى انجام خدمت سربازى قدم مهم و اساسى برداریم بهترین مشوق در نظر گرفتن بودجه مناسب و حقوق مکفى و یادگیرى حرفه مناسب براى جوانان در این دو سال هست که تأمین بودجه میتواند از طرف عده اى باشد که حاضر هستند به محض مشمول شدن خدمت سربازى را بخرند و در عوض این پول به کسانى داده شود که با میل و رغبت به خدمت مى آیند و از اینکه در دوران سربازى داراى حقوق و مزایاى مناسب هستند و حرفه مناسبى هم یاد خواهند گرفت صد در صد راضى خواهند بود در واقع دریافت پول از افراد پولدار و خرج کردن براى کسانیکه واقعا به این پول و شغل احتیاج دارند در این حالت هر دو طرف راضى و خوشحال خواهند بود و افراد دائما در فکر فرار کردن از انجام آن نخواهند بود

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ