تشریح روندمصاحبه وگزینش پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش وپرورش

۴۶۲ نظر

برای دانلود رایگان جزوه ها و فایلهای مصاحبه گزینش آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

خبرگزاری مهر : سرپرست دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش گفت: روند بررسی مدارک،‌ معاینات پزشکی و مصاحبه تخصصی تا ۷ بهمن ادامه دارد و پذیرفته‌شدگان تا سه برابر ظرفیت برای گزینش معرفی می‌شوند. به گزارش خبرنگار مهر، نتایج سومین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در تاریخ ۶ دی ۹۵ اعلام شدٰ،‌ در این آزمون،‌ وزارت آموزش‌وپرورش به جذب ۱۰ هزار نیروی انسانی پس از انجام مصاحبه علمی و گزینش اقدام می‌کند. شاپور محمدزاده در رابطه با روند مصاحبه علمی و گزینش پذیرفته‌شدگان در سومین آزمون استخدامی به خبرنگار مهر گفت: از تاریخ ۱۵ دی تا ۷ بهمن ۹۵ روند بررسی مدارک، معاینات پزشکی و مصاحبه تخصصی پذیرفته‌شدگان انجام می‌شود. وی افزود: پس از بررسی مدارک و مصاحبه تخصصی، پذیرفته‌شدگان تا سه برابر ظرفیت برای گزینش معرفی می‌شوند و تلاش می‌شود تا نتایج مصاحبه تخصصی تا ۱۰ بهمن به سازمان سنجش اعلام شود و این سازمان از ۱۶ بهمن تا ۱۸ بهمن نتایج قطعی را اعلام خواهد کرد. سرپرست دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش گفت: از ۱۸ بهمن کار گزینش پذیرفته شدگان نهایی آغاز می‌شود و این روند احتمالاً ۱۴ اسفند ۹۵ پایان می‌یابد در حقیقت کار گزینش یک ماه به طول می‌انجامد و تا اواخر اسفند نتایج پذیرفته‌شدگان در مرحله گزینش اعلام خواهد شد. محمدزاده عنوان کرد: پذیرفته‌شدگان در مرحله نخست باید با مراجعه به سایت اداره کل آموزش و پرورش استان مربوط  از زمان و مکان حضور خود جهت بررسی مدارک و مصاحبه تخصصی مطلع شوند. وی گفت: پس از اعلام نتایج قعطی گزینش، برگزاری دوره آموزشی پذیرفته‌شدگان توسط دانشگاه فرهنگیان آغاز می‌شود. به گزارش مهر، ‌آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرده است: تشکیل پرونده پذیرفته شدگان از هفت دی آغاز و به مدت ۱۰ روز کاری تا ۲۰ دی ادامه خواهد داشت. همچنین انجام مصاحبه تخصصی این افراد در سه پردیس دانشگاه‌های آموزش و پرورش از ۱۱ دی‌ آغاز و به مدت ۱۵ روز تا ۲۶ دی ادامه خواهد داشت. در مجموع دو هزار و ۹۰۰ نفر برای ورود به آموزش‌و پرورش تهران در پست‌های مختلف اداری و آموزشی معرفی شده‌اند که این عدد حدود ۳ برابر ظرفیت نیاز است.

برای مشاهده اخبار استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار لحظه به لحظه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴۶۲ نظر برای تشریح روندمصاحبه وگزینش پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش وپرورش

  • ح
    حجت
    ۲ مهر ۱۳۹۷، ۲۲:۴۳
    سلام.میخاستم بدونم نمره نهایی آزمون های استخدامی چطوری محاسبه میشه؟آیا فرمول خاصی داره؟مثلا من 5300 شدم و قبول نشدم.کسی هست راهنماییم کنه؟ممنون.

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ