تشریح جزئیات رتبه‌بندی معلمان

۲ نظر
خبرگزاری فارس : مدیر کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش گفت: بر اساس مصوبه رتبه‌بندی، افراد کمتر از ۶ سابقه مشمول این طرح نمی‌شوند. به گزارش جهان، سیدحسن حسینی مدیر کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به این پرسش که «آیا طرح رتبه بندی شامل فرهنگیان با کمتر از ۶ سال خواهد شد؟»، اظهار داشت: بخشنامه‌ای در تاریخ اول مهر ۱۳۹۴ در خصوص رتبه‌بندی داشتیم. وی افزود: بر اساس این بخشنامه هر فرهنگی که شرایط مندرج در آن مطابق نظر سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و شورای توسعه را داشته باشد می‌تواند به یکی از رتبه‌های پایه، ارشد، خبره و عالی برسد. حسینی با اشاره به مثالی در این خصوص گفت: اگر سابقه خدمتی فردی در اول مهر ۱۳۹۴ معادل ۵ سال و ۶ ماه باشد، اکنون که بیش از ۶ ماه از بخشنامه گذشته است شامل طرح رتبه بندی معلمان خواهد شد. مدیر کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «وزیر آموزش و پرورش چندی پیش در خصوص اعمال رتبه بندی برای معلمان با کمتر از ۶ سال سابقه خبر داده بود و آیا این موضوع صحیح است؟»، عنوان کرد: منظور وزیر آموزش و پرورش همان مثالی بود که عنوان کردم، زیرا بر اساس مصوبه رتبه بندی، افراد کمتر از ۶ سابقه مشمول این طرح نمی‌شوند. حسینی افزود: برای رسیدن به رتبه پایه، ۶ سال؛ رتبه ارشد، ۱۲ سال؛ رتبه خبره، ۱۸ سال و رتبه عالی، ۲۴ سال سابقه تجربی نیاز است و پس از آن باید ضوابط مربوط به رتبه بندی مطابق بخشنامه سازمان مدیریت و برنامه ریزی نیز شامل این افراد شود.

برای مشاهده آخرین خبر از وضعیت نظام رتبه‌بندی معلمان اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای تشریح جزئیات رتبه‌بندی معلمان

  • ب
    باغبانی
    ۱۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۲۴
    من مهر 95 با 31 سال سابقه بازنشست شدم
    لطفا راهنمایی کنید آیا رتبه بندی به من تعلق
    میگیرد یانه ؟؟ ممنونم
    • د
      دبیر
      ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۱:۱۶
      پس مدرک کشکه . کسیکه سالها زحمت کشیده ودکترا گرفته باید ۲۴سال خدمت باشه چرا هیات علمی دانشگاه اینگونه نیست وبا مدرک دکترا عالی میشوند؟؟؟؟؟

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ