تحقق اشتغالزایی پایدار برای جوانان در راستای اقتصاد مقاومتی

۱ نظر
امیربنده ای از ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان فارغ التحصیل روستایی در راستای تحقق بخشی به اجرای فرامین رهبر انقلاب خبرداد. اقتصاد مقاومتیرئیس جهاد کشاورزی شهرستان املش در گفتگو با خبرنگار املش ما ، از بهره گیری تمام امکانات موجود جهت تحقق بخشی به اجرای فرامین رهبر انقلاب در راستای اقتصاد مقاومتی خبر داد و اظهار نمود : مدیریت جهاد کشاورزی با شناسایی  متقاضیان و فارغ التحصیلان دانشگاهی در روستاها اقدام به اشتغال زایی پایدار نموده است. مسعود امیربنده ای افزود : با برنامه ریزی صحیح ، بهره گیری از متخصصین و استفاده صحیح  از منابع بانکی می توان در راستای اشتغالزایی تاثیر گذار بود و لازم است جوانان روستایی از این فرصت بهره مند شوند. وی ادامه داد : در این راستا  پرورش ماهی قزل آلا ، کشت توت فرنگی ، کشت نیشکر و پرورش گل و گیاه زینتی از جمله پروژه های در دست اجرای مدیریت جهاد کشاورزی املش است که امیدواریم با استقبال جوانان این امر محقق و نقش تاثیر گذاری را در اشتغال زایی ایفا نمائیم.

برای مشاهده اخبار استخدام وزارت جهاد کشاورزی اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای تحقق اشتغالزایی پایدار برای جوانان در راستای اقتصاد مقاومتی

  • ر
    روح اله
    ۲۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۴۰
    سلام.پدرم بازنشسته منابع طبیعی هستش...لیسانس اقتصاد دارم 26سالمه دارم پیر میشم.هنوز بیکارم.زن وبچه هم دارم
    هنوز جایی استخدام نشدم.خسته شدم از بس دنبال کار گشتم...خواستم جا پدرم استخدامم کنند گفتن نمیشه....موندم چیکار کنم.........

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ