تاکید بر اجرای قانون استخدام فرزندان شاهد و ایثارگر

۱ نظر
خبرگزاری صدا و سیما: سرپیچی از اجرای قانون مربوط به استخدام فرزندان شاهد و ایثارگر تخلف محسوب می شود. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد معاون سیاسی-امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در تاکید بر اجرای قوانین استخدام فرزندان شاهد و ایثارگرنشست شورای مشورتی استاندار در امور ایثارگران گفت:موارد قانونی و تبصره های ذیل آن در خصوص استخدام و به کارگیری فرزندان شاهد و ایثارگر لازم الاجراست و هیچ مدیری نمی تواند از آن سرپیچی کند. فتاح محمدی افزود: دستگاه های نظارتی باید در خصوص اجرایی شدن قانون های مربوط به استخدام فرزندان ایثارگران در دستگاه های اجرایی و شرکت هایی که از بودجه دولتی استفاده می کنند نظارت کنند. وی با بیان اینکه در صورت عدم اجرای قوانین مربوطه می بایست با مدیران متخلف برخورد شود ادامه داد: بنیاد شهید و امور ایثارگران شاخص هایی در خصوص اجرایی شدن این قوانین تعریف کند و فارغ از مبحث آزمون ها که ۲۵ درصد سهمیه استخدامی به ایثارگران تعلق دارد برای اجرا به مدیران دستگاه های اجرایی ارایه کند. معاون سیاسی - امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهمترین نیاز جامعه ایثارگران در حال حاضر اشتغال است که باید با جدیت پیگیری شود. فتاح محمدی افزود: قوانین و موارد قانونی در خصوص اشتغال جامعه ایثارگران توسط کارشناسان بنیاد شهید و امور ایثارگران برای اجرا به مدیران دستگاه های اجرایی تحویل شود. وی بر ساخت مرکز توانبخشی و فرهنگی ویژه ایثارگران تاکید کرد و ادامه داد: با همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی  و جذب اعتبارات ملی راه اندازی این مرکز امکان پذیر است. معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: همچنین با همکاری منابع طبیعی استان راه اندازی مرکز تفریحی و ورزشی یا اردوگاه فرهنگی پیگیری شود.

برای مشاهده اخبار استخدام فرزندان شهید و جانباز اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای تاکید بر اجرای قانون استخدام فرزندان شاهد و ایثارگر

  • ا
    ایثارگر
    ۱۴ آبان ۱۳۹۵، ۲۲:۵۱
    قوانین مجلس فقط از ایثارگرانی که از طریق سهمیه 25 درصد استخدام شوند را بهشون تسهیلات ارایه میکند سایر افرادی که با تلاش خودشون استخدام می شوند را نه در مصاحبه امتیازی قایل می شوند .حتی استخدام رسمی هم نمی کنند

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ