برگزاری آزمون تغییر وضعیت استخدامی کارکنان شهرداری تهران

۳ نظر

شرکت کنندگان در آزمون تغییر وضعیت استخدامی از قراردادی به ثابت آزمایشی شهرداری تهران تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه ۲۵ آذرماه ۹۵ مهلت داشتند، با توجه به درخواست های مکرر مهلت ثبت نام تا پایان روز یکشنبه ۲۸ آذرماه تمدید شد.

خبرگزاری میزان : معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران از برگزاری آزمون تغییر وضعیت استخدامی کارکنان این سازمان در سال ۹۵ خبر داد. به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، سید جعفر تشکری هاشمی گفت: برگزاری آزمون تغییر وضعیت استخدامی در راستای فراهم کردن زمینه تبدیل وضعیت استخدامی تعداد ۵ هزار نفر از کارکنان قراردادی تحت پوشش شرکت خدمات اداری شهر و مؤسسه هادیان شهر در سال ۱۳۹۵ با اخذ مجوزهای لازم از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به کارمند ثابت صورت می گیرد. وی افزود: ثبات و امنیت شغلی، توانمندسازی کارکنان، ایجاد انگیزه در همکاران، تخصص و بالندگی، تفکر خلاق و نوآوری، افزایش بهره وری، تأمین رضایت شغلی کارکنان و تثبیت و تبدیل موقعیت کاری همکاران از طریق تغییر وضعیت استخدامی از موقت به ثابت قطعی و تطبیق شاغلین با پست های سازمانی، از اهداف اصلی مدیریت شهری در جهت تغییر وضعیت استخدامی پرسنل شهرداری تهران است. معاون شهردار تهران اظهار داشت: برابر ادوار گذشته و حسب ضرورت و نیاز شهرداری تهران به تخصص و تجارب کارکنان در پست های مصوب و مشاغل حساس در حوزه های مختلف مأموریتی اعم از شهرسازی و معماری، حمل و نقل و ترافیک، فنی و عمرانی، اجتماعی و فرهنگی، مالی و اقتصادی، منابع انسانی، برنامه ریزی و توسعه شهری و خدمات شهری و محیط زیست و با توجه به اخذ مجوزهای لازم از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و تأیید شورای اداری شهرداری تهران، برگزاری آزمون در یک فضای رقابتی صورت می گیرد. تشکری هاشمی تأکید کرد: طی سنوات گذشته نیز به صورت دوره ای هر سه سال یک بار، تغییر وضعیت استخدامی نیروهای شهرداری تهران صورت گرفته که طی آن در سال های ۸۶، ۸۹ و ۹۲ نیز تغییر وضعیت استخدامی کارکنان انجام شده است. به گفته معاون شهردار تهران، کلیه کارکنان قراردادی تمام وقت شاغل در واحدهای ستاد و صف از جمله ادارات کل، مناطق ۲۲ گانه، واحدهای ستادی و سازمان های غیر مستقل که دارای چارت سازمانی و پست مصوب بلاتصدی با شرایط احراز باشند، می‌توانند در آزمون تغییر وضعیت استخدامی شرکت کنند. وی اظهار داشت: نیروهای قراردادی سازمان های مستقل، شرکت های تابعه، شرکت های پیمانکاری و نیروهای حق الزحمه ای، ساعتی و پروژه ای، مشمول این دستورالعمل نبوده و مجاز به ثبت‌نام و شرکت در آزمون نمی‌باشند. تشکری هاشمی در ادامه تصریح کرد: آزمون تغییر وضعیت استخدامی در دو نوبت و در یک فضای رقابتی سالم برگزار خواهد شد که طی آن در نوبت اول ۳ هزار نفر و در نوبت دوم ۲ هزار نفر پذیرش می شوند.
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳ نظر برای برگزاری آزمون تغییر وضعیت استخدامی کارکنان شهرداری تهران

  • ک
    کوروش پدیداریان
    ۱۰ دی ۱۳۹۵، ۰۱:۳۱
    از بروجرد مزاحم میشوم آماده ی همکاریک هستم
    به عنوان کارگر در شهرداری در تهران
    • m
      mi
      ۲۵ آذر ۱۳۹۵، ۰۹:۱۲
      از کجا و چه طوری ثبت نام کنیم؟ ?
      • ا
        اح
        ۲۷ آذر ۱۳۹۵، ۱۸:۳۵
        مربوط به کارکنان شاغل در شهرداریه و صرفا بابت تغییر وضعیت از قراردادی به رسمی

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ