مجلس باز هم قانون استخدام حق‌التدریسی‌ها را اصلاح کرد

۴ نظر
خبرگزاری مهر: نمایندگان مجلس شورای اسلامی، با الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی موافقت کردند. به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی با یک فوریت طرح الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی موافقت کردند. با تصویب یک فوریت این طرح، ماده واحده آن در کمیسیون آموزش و تحقیقات بررسی و تصویب و در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد. ماده واحده طرح الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی به شرح زیر است: ماده واحده ـ یک ماده به عنوان ماده ۱۷ مکرر به شرح زیر به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش مصوب ۱۵ مهر ۱۳۸۸ الحاق می‌شود: ماده ۱۷ مکرر ـ دولت موظف است از قانون تصویب این قانون حداکثر ظرف مدت یک سال، کلیه نیروهای حق‌التدریس مشمول قانون الحاق یک تبصره به ماده ۱۷ قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش مصوب ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ و قانون اصلاح تبصره ۱۰ ماده ۱۷ قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش مصوب سوم شهریور ۱۳۹۵ را همراه با طی دوره‌های آموزشی حداکثر ۶ ماهه بنا به تشخیص وزارت آموزش و پرورش و بدون نیاز به شرکت در آزمون، به استخدام آموزش و پرورش درآورد. بار مالی ناشی از اجرای این قانون از محل حق‌الزحمه نیروهای حق‌التدریس که هم‌اکنون مشغول به کار هستند و نیز اضافه تدریس کارکنان رسمی و خروج بازنشستگان تامین می‌شود.

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام آموزشیاران نهضت سوادآموزی اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام مربیان حق التدریس اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴ نظر برای مجلس باز هم قانون استخدام حق‌التدریسی‌ها را اصلاح کرد

  • ک
    کمال
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۲۳:۵۲
    من از سال 92 تا العان کلاس نهضت دارم آیا امیدی هست که استخدام بشوم
    • ف
      فتانه
      ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۲۳:۴۸
      خوشبحالتون منکه از زندگی بریدم
      • م
        منا
        ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۲۰:۰۹
        به امید استخدام همه ی اموزش دهندگان نهضت سواداموزی
        • م
          موسوی
          ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۰۰:۰۸
          با سلام خدمت رئیس نهضت سواد اموزی آقای باقر زاده
          اینجانب اموزش دهنده نهضت سواد اموزی با 8سال سابقه در این ارگان خدمت نموده ام جنابعالی از سختی های این ارگان خبر داریدومی دانید که تمامی این نیروها با کمترین حق الزحمه وبا مشکلات فراوان توانسته اند در طرح ریشه کنی بیسوادی نقش موثری داشته باشند .با توجه به مصوبه مجلس در شهریور 1395در مورد بکار گیری این نیروها در آموزش وپرورش بصورت حق تدریس همه این نیروهای با سابقه منتظر خبر خوبی از طرف جنابعالی می باشند لذا ازشما خواهشمند است به این انتظار اموزش دهنده ها رسیدگی فرمایید با تشکر فراوان

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ