بخشودگی سربازان غایب تا ۲۲ بهمن

۱۳۱ نظر
خبرگزاری خبرنگاران جوان : اضافه خدمت مشمولان غایبی که تا ۲۲ بهمن امسال، خود را برای رفتن به خدمت سربازی معرفی کنند، بخشیده می شود. به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس ،سرهنگ مرتضی حیدری معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی هرمزگان در نشست خبری امروز در بندرعباس گفت: اضافه خدمت مشمولان غایب که تا ۲۲ بهمن امسال، خود را برای رفتن به خدمت سربازی معرفی کنند، بخشیده می شود. وی افزود: سربازان می توانند با در دست داشتن مدارک شخصی خود به دفاتر پلیس + ۱۰ مراجعه و دفترچه اعزام خودرا دریافت کنند . سرهنگ مرتضی حیدری گفت: اضافه خدمت انضباطی سربازان نیز بخشیده می شود. وی افزود: افرادی که دارای هشت سال غیبت یا بیشتر از آن هستند اگر نخواهند از معافیت جریمه ریالی استفاده کنند می توانند ۲۲ بهمن ماه امسال خود را برای انجام خدمت سربازی معرفی کنند و مشمول بخشودگی اضافه خدمت شوند. رهبر معظم انقلاب به مناسبت عید سعید فطر با پیشنهاد ستادکل نیروهای مسلح برای بخشش اضافه خدمت سنواتی مشمولان غایب سربازی و همچنین اضافه خدمت‌های انضباطی سربازان موافقت کردند .

برای مشاهده اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱۳۱ نظر برای بخشودگی سربازان غایب تا ۲۲ بهمن

  • م
    محسن
    ۱۵ آبان ۱۳۹۶، ۱۶:۱۹
    سلام دوستان...من تقریبا 5 ماه خدمت رفتم و از پادگان فرار کردم...بعضی مشکلات سلامت روان هم دارم،از پزشکم که پرسیدم گفت نامه ای رو ترتیب میدم که اضافه خدمت نخوری و معاف از رزم بشی(خودش جزو کمیسیون هست) و پدرم 10 درصد جانبازی و 6 ماه و 20 روز جبهه داره....کسی هست بدونه اگر من بسربازی برگردم این کسری ها شامل حال من میشه(اضافه خدمتی که توسط رهبری بخشیده شده،آیا تاثیری در ماجرای کسری فرزندان ایثارگر و.. داره یا صرفا به اضافه خدمت ها پرداخته؟)....یا که پرنده از قفس پریده؟

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ